HR-administratör till en offentlig verksamhet i Göteborg

OmrådeGöteborg
Publicerad2025-12-12
Ansök senast2025-12-17

Om jobbet

Om tjänsten

Vi söker nu en HR-administratör till en offentlig verksamhet i Göteborg! Du kommer att arbeta bland annat i HR-systemet Personec.

Uppdragsperiod och omfattning:

Tjänsten som HR-administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående enligt överenskommelse. Konsultuppdragets slutdatum kommer att informeras under processen.

Krav för tjänsten:

• eftergymnasial utbildning med inriktning personal/HR eller likvärdig utbildning

• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som personaladministratör/HR-administratör

• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

• kunskaper om HR-system (exempelvis Personec, TimeCare med flera)

• kunskaper om lagar, förordningar och avtal på området.

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM.

Meriterande för tjänsten:

- Kunskap i systemet Personec

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande och sista ansökningsdag är 2025-12-17.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hannah Trollsås via Adecco´s växel 010 - 173 73 00 eller e-post: hannah.trollsas@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Adecco Sweden Aktiebolag

FöretagAdecco Sweden Aktiebolag
Visa alla jobb för Adecco Sweden Aktiebolag

Liknande jobb

Lön- och personaladministratör till VoB Syd

Bravura

Växjö8/12 - tills vidare