Quality Representative till Norrköping

Publicerad2025-06-30
Ansök senast2025-12-17

Om jobbet

Vill du vara med och forma en supportleverans i toppklass? Vår kund satsar helhjärtat på att skapa Sveriges bästa supportupplevelse - och nu söker vi en strukturerad och driven Quality Representative (QR) till servicedeskteamet i Norrköping.

Din roll som Quality Representative (QR)Som QR har du en nyckelroll i att säkra och utveckla kvaliteten i servicedeskens leverans. Du fungerar som spindeln i nätet mellan teamet och kund, och ansvarar för både det interna förbättringsarbetet och för att rapportera resultatet externt.

Du kommer bland annat att:

Ansvara för att dokumentation inom supporten är korrekt, uppdaterad och lättillgänglig

Driva utveckling och ständiga förbättringar av servicedesktjänsten

Arbeta med shift-left - höja teamets kompetens och lösningsgrad

Representera servicedesken i kunddialoger och samarbeten

Säkerställa en smidig onboarding av nya kunder och kollegor

Stötta teamet med struktur, process och kvalitetssäkring

Rollen innebär många kontaktytor och kräver både teknisk förståelse och god administrativ förmåga. Du rapporterar till Team Manager och blir en viktig del av ett engagerat och framåtlutat team.

Vem vi sökerFör att trivas i den här rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av servicedesk/support och känner dig trygg i att ta ansvar för både struktur och förbättring. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften - och du brinner för att skapa ordning, leverera kvalitet och göra både kunder och kollegor nöjda.

Vi söker dig som:

Har några års erfarenhet av arbete inom servicedesk eller IT-support

Är van vid att arbeta strukturerat, självständigt och processorienterat

Trivs med kundkontakt och har lätt för att samarbeta

Har ett öga för förbättringar och gillar att utveckla arbetssätt

Har teknisk förståelse och ett lösningsorienterat mindset

Är en fena på administration och dokumentation

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Camai Consulting AB

FöretagCamai Consulting AB
Visa alla jobb för Camai Consulting AB

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Service Delivery Lead till AzenA

Bravura Sverige AB

Stockholm29/10 - tills vidare
Rekommenderat