Att hitta jobb är enklare än någonsin med våra nya filter.Prova här!

HR- och löneadministratör till kund i Eskilstuna

OmrådeEskilstuna
Publicerad2025-04-23
Ansök senast2025-05-31

Om jobbet

Nu söker vi dig som har erfarenhet av löneadministration och HR till en spännande roll hos vår kund i Eskilstuna! Om tjänsten

Du kommer att agera som arbetsgivarens stöd i löne- samt personalfrågor, arbetat kommer vara såväl praktiskt som rådgivande.

Hantera löneprocessen i samarbete med löneleverantör eller internt lönesystem

Säkerställa att löneunderlag, frånvaro, förmåner och ersättningar registreras korrekt

Kontrollera, förbereda och följa upp lönekörningar, skatter och sociala avgifter

Administrera personalförmåner

Säkerställa att lönehanteringen sker enligt gällande kollektivavtal och lagstiftning



Vem är du?


Vi söker dig som är strukturerad och noggrann, och samtidigt är social och lättsam för gruppen. Du kommer vara stöttande för såväl arbetsgivaren och de anställda så ett organiserad arbete kommer vara en trygg grund för att svara på alla dessa frågor. Arbetet kommer även till stor del att vara självständigt där vi gärna ser att du arbetar proaktivt och tar initiativ till förbättring och effektivisering. Att vara serviceinriktad, ha god kommunikativ- och samarbetsförmåga är en självklarhet för dig.

Vi tror att du har:

Erfarenhet från tidigare liknande tjänster med lönehantering och HR-relaterade frågor/arbete

Utbildning inom relevant område

Arbetat med kollektivavtalsfrågor

Meriterande om du har erfarenhet från tidsredovisningssystem och/eller Fortnox.

Denna tjänst förmedlas av Arena Personal som är ansvariga för processen.

Frågor hänvisas till ansvarig rekryterare hos Arena Personal.

Arena Personal Sverige AB

FöretagArena Personal Sverige AB
Visa alla jobb för Arena Personal Sverige AB