
Om jobbet
Azets Amazing HR-team bestående av 5 medarbetare ska växa i samband med ett förvärv och vi utökar med flera resurser. Vi söker dig som vill agera ambassadör för vår kultur och bidra till att utveckla vår HR-funktion. Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 300 + medarbetare i Sverige och 9000 globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige och växa vårt tjänsteutbud inom revision.
Vill du ta nästa steg i din HR-karriär och få en roll där du både får vara med och påverka - och samtidigt fortsätta utvecklas? Som vår HR Business Partner i Sverige kommer du att spela en viktig roll i att stötta våra chefer och medarbetare i vardagen och i olika utvecklingsfrågor. Här får du jobba nära verksamheten i en bred och omväxlande HR-roll med fokus på både människor och resultat. I rollen kommer du huvudsakligen fokusera på att:
Vi tror att du har:
För att passa i rollen ser vi att du har en hög grad av integritet och självledarskap, du tar helhetsansvar för ditt arbete är affärsdriven och har en förståelse för krav och förutsättningar i en kommersiell verksamhet. Vidare ser vi att du har ett konsultativt förhållningssätt där du är nytänkande och innovativ samt strävar efter att hela tiden vara "one step ahead".
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna och du rapporterar till Head of HR. Tillträde är enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Jeanine Doeser, Head of HR,jeanine.doeser@azets.com
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer branding,mikaela.forsblom@azets.com
Kom och bli en del av vårt Amazing HR-team!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Vill du ta nästa steg i din HR-karriär och få en roll där du både får vara med och påverka - och samtidigt fortsätta utvecklas? Som vår HR Business Partner i Sverige kommer du att spela en viktig roll i att stötta våra chefer och medarbetare i vardagen och i olika utvecklingsfrågor. Här får du jobba nära verksamheten i en bred och omväxlande HR-roll med fokus på både människor och resultat. I rollen kommer du huvudsakligen fokusera på att:
- Proaktivt stödja chefer i det dagliga och långsiktiga arbetet kring arbetsmiljö, medarbetarutveckling, ledarskap och teamdynamik
- Aktivt bidra i arbetet med att vara en hållbar och engagerad arbetsplats, bland annat genom att följa upp eNPS, wellbeing och driva kontinuerligt förbättringsarbete
- Arbeta nära chefer för att säkerställa effektiva handlingsplaner kring sjukskrivningar, arbetstid, semester, fackliga frågor mm
- Stödja och stärka chefer i HR-processer såsom kompetensförsörjning, employer branding, performance management mm
- Bidra till att utveckla interna arbetssätt och rutiner inom HR
Vi tror att du har:
- Relevant universitets/högskoleutbildning inom HR eller motsvarande
- Erfarenhet av kvalificerat HR-arbete, gärna i en bred roll där du arbetat nära chefer
- God förståelse för arbetsrätt, förändringsarbete och att arbeta nära chefer i en konsultativ HR-roll
- Förmåga att arbeta både strategiskt och operativt, med en affärsdriven och lösningsorienterad inställning
- Motiveras av att driva och implementera HR-processer och initiativ som stärker organisationens resultat och arbetsmiljö
- Goda kunskaper i svenska och engelska
För att passa i rollen ser vi att du har en hög grad av integritet och självledarskap, du tar helhetsansvar för ditt arbete är affärsdriven och har en förståelse för krav och förutsättningar i en kommersiell verksamhet. Vidare ser vi att du har ett konsultativt förhållningssätt där du är nytänkande och innovativ samt strävar efter att hela tiden vara "one step ahead".
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna och du rapporterar till Head of HR. Tillträde är enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Jeanine Doeser, Head of HR,jeanine.doeser@azets.com
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer branding,mikaela.forsblom@azets.com
Kom och bli en del av vårt Amazing HR-team!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets Insight AB
FöretagAzets Insight AB
Visa alla jobb för Azets Insight AB

