Om jobbet
Caspeco Groupär en ledande aktör inom restaurant tech - vi hjälper över6 500 kunder i Europaatt driva sina verksamheter smartare, enklare och mer lönsamt.Våra system hanterar allt frånschemaläggning, löner och administration till bokning, betalning och datadriven analys- allt som behövs för att skapa bättre gästupplevelser och effektivare drift.
Sedanjuni 2025består Caspeco Group av två sammanslagna bolag -Caspeco och Trivec- med mer än50 års samlad erfarenhetav restaurangbranschen och tekniska lösningar som gör skillnad i vardagen för krögare.
Idag är vi280 medarbetarepå17 kontor i Sverige, Norge, Belgien och Frankrike- de flesta med bakgrund i branschen. Vi vet hur restauranglivet fungerar på riktigt, och vi utvecklar teknik som gör det roligare, enklare och mer lönsamt att driva restaurang.
Din roll
Som medarbetare inomFirst Line Supportblir du en viktig del avCaspeco Groups Operations-team, där du tillsammans med många kompetenta och engagerade kollegor säkerställer att våra kunder får snabb och professionell hjälp i sina tekniska ärenden.
Du kommer främst att arbeta med support avTrivecs kassasystem och tillhörande lösningar, men rollen kan även innebära stöd för andra produkter inom Caspeco-ekosystemet.
Vi erbjuder goda möjligheter till utveckling - både genom interna och externa utbildningar - och du blir en del av ett företag i stark tillväxt med högt engagemang och stort kundfokus.
Detta är entillsvidareanställning på heltidmed6 månaders provanställning. Start sker omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ge 1st line support via telefon & e-post
- Registrera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem
- Utföra snabb och korrekt felsökning av grundläggande tekniska frågor
- Eskalera mer komplexa ärenden till 2nd Line Support
- Samla in och dokumentera feedback från kunder för att förbättra våra tjänster
- Delta i jour/beredskap enligt rullande schema
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för IT och teknik, och som trivs med att lösa problem i nära kontakt med kund. Du har lätt för att lära dig nya system och programvaror, och du kommunicerar tydligt och serviceinriktat.
Du behöver kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
Den första månaden består av en intensiv onboarding - därför söker vi dig som är nyfiken, ihärdig och inte låter dig avskräckas av tekniska utmaningar. Arbetsmiljön är stundtals tempofylld, vilket ställer krav på flexibilitet, tålamod och ett positivt förhållningssätt.
Meriterande
Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet från restaurangbranschen eller har arbetat med Trivecs kassasystem
- Har erfarenhet av kundservice, gärna inom teknisk support
- Har arbetat i Zendesk eller liknande ärendehanteringssystem
Övrigt
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
- Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Plats: Nacka
Vi ser fram emot att välkomna enserviceinriktad, passionerad och tekniskt nyfikenperson tillCaspeco Groups Operations-team.
Ansök redan idag och bli en del av vår resa mot framtidens digitala helhetslösningar för restaurangbranschen!
Avdelning Operations Platser Nacka Distansarbete Hybridarbete
Caspeco AB
FöretagCaspeco AB
Visa alla jobb för Caspeco AB


