Office Manager till Goodyear

Bravura · Stockholm · Ansök senast 5 juli (11 dagar kvar)

Heltid · Tillsvidareanställning

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Du arbetar på plats på Goodyears kontor på Södermalm måndag till fredag under vanliga kontorstider. Om företaget: Goodyear är ett av världens största däckföretag som har produktion på 57 platser i 22 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark och Finland. I dagsläget finns ca 80 anställda medarbetare i Norden varav runt 35 kollegor på Stockholmskontoret. För mer information om Goodyear och deras produkter besök: www.goodyear.com/corporate. Arbetsuppgifter: I rollen som Office Manager hos Goodyear har du en central och viktig roll med syftet att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. I rollen ansvarar du för kontorsservice där du stöttar dina kollegor med olika typer av administrativa ärenden. Du har det yttersta ansvaret före företagets växel samt reception samt säkerställer att kontorets gemensamma ytor ser representativa ut. Till dina dagliga arbetsuppgifter hör även att ta hand om posten, fakturering, hantera företagsbilar, samt inköp av exempelvis kontorsmaterial och dylikt. Du är även kunnig i företagets resebokningstjänst där du guidar dina kollegor vid behov. Många rutiner kopplat till arbetet i receptionen är på plats men du förväntas vara initiativrik och arbeta fram välfungerande rutiner och processer. Som Office Manager hos Goodyear kommer du dessutom ha ett centralt ansvar inför, under och efter den kontorsflytt som sker våren 2025. Det innebär att samordna och säkerställa att flytten genomförs smidigt, genom samarbete med externa parter samt organisering och planering av kontorsutrustning. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning • Tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll såsom receptionist eller Office Manager, föredragsvis i internationell miljö • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • Grundläggande kunskaper i Excel är en fördel • Meriterande med erfarenhet av arbete i SAP • Meriterande med erfarenhet av projektledning/koordinerande arbete av kontorsflytt För att passa i rollen som Office Manager hos Goodyear ser vi att du kommunikativ och serviceinriktad person som trivs med att hjälpa och stötta såväl interna som externa kontakter. Då du är ensam ansvarig för service och administration ser vi att du trivs i en självständig roll där du förutsätts ta egna initiativ. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar samt organiserar ditt arbete med hög kvalité. Övrig information: Start: Juli Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons