Regional Service Manager till Assa Abloy Pedestrian
Om jobbet
ASSA ABLOY Entrance Systems Pedestrian är på en resa full av potential och möjligheter. Där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen, revolutionerar verksamheten och omdefinierar framtiden inom dörrautomatik.
Vi söker nu en erfaren ledare med passion för service och resultat för att leda och utveckla vårt team av servicetekniker i regionen!
Om rollen
I rollen som Regional Service Manager ansvarar du för driften, resultatet och utvecklingen av vår serviceverksamhet inom en specifik region. Du har fullt personalansvar för serviceteknikerna i regionen (10-15 personer) och är den som skapar förutsättningarna för att våra tekniker skall kunna leverera högklassig service på ett effektivt sätt.
Du förväntas även hantera personal och utvecklingsfrågor, budgetering, kostnadsuppföljning, uppföljning av ordrar, material och underleverantörer. Vi ser även att du tillsammans med dina kollegor är med och driver förbättringsarbete som bidrar till att utveckla våra processer och arbetssätt.
Vem är du?
• Har en god kännedom om vår bransch, vår marknad och våra konkurrenter.
• Besitter mycket goda ledaregenskaper, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av förändringsledning.
• Har tidigare erfarenhet av arbete med KPI-uppföljning och en god ekonomisk förståelse.
• Mycket god datorvana.
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som utgår ifrån vårt kontor i Landskrona, Skåne.
Resori i tjänsten förekommer.
Kontakt och ansökan:
Urval sker löpande. Har du ytterligare frågor eller funderingar gällande tjänsten, vänligen kontakta Service Operations Manager Viktoria Sjöström (viktoria.sjostrom@assaabloy.com).
Vi söker nu en erfaren ledare med passion för service och resultat för att leda och utveckla vårt team av servicetekniker i regionen!
Om rollen
I rollen som Regional Service Manager ansvarar du för driften, resultatet och utvecklingen av vår serviceverksamhet inom en specifik region. Du har fullt personalansvar för serviceteknikerna i regionen (10-15 personer) och är den som skapar förutsättningarna för att våra tekniker skall kunna leverera högklassig service på ett effektivt sätt.
Du förväntas även hantera personal och utvecklingsfrågor, budgetering, kostnadsuppföljning, uppföljning av ordrar, material och underleverantörer. Vi ser även att du tillsammans med dina kollegor är med och driver förbättringsarbete som bidrar till att utveckla våra processer och arbetssätt.
Vem är du?
• Har en god kännedom om vår bransch, vår marknad och våra konkurrenter.
• Besitter mycket goda ledaregenskaper, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av förändringsledning.
• Har tidigare erfarenhet av arbete med KPI-uppföljning och en god ekonomisk förståelse.
• Mycket god datorvana.
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som utgår ifrån vårt kontor i Landskrona, Skåne.
Resori i tjänsten förekommer.
Kontakt och ansökan:
Urval sker löpande. Har du ytterligare frågor eller funderingar gällande tjänsten, vänligen kontakta Service Operations Manager Viktoria Sjöström (viktoria.sjostrom@assaabloy.com).
ASSA ABLOY AB
FöretagASSA ABLOY AB
Visa alla jobb för ASSA ABLOY AB