P2P Agent

OmrådeStockholm
Publicerad2025-12-01
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Arbetsbeskrivning Accounts Payable / Purchase to pay Specialist

Som P2P Specialist kommer du att vara en del av ett team på 8 medarbetare i Skandinavien, där du blir 1 av 2 som är placerade i Sverige. Du kommer att arbeta med aktiviteter relaterade till payables/leverantörsfakturor och stötta med bland annat leverans av interna och externa rapporter samt administration av leverantörskonton.

Arbetsplatsen kommer att vara på vårt huvudkontor i Solna. Du kommer att arbeta med de operativa avdelningarna i Sverige och samarbeta nära med P2P-teamet i Skandinavien.

Vardagen kommer att vara hektisk, så det är viktigt att du kan hålla huvudet kallt och ha kontroll på detaljerna - även när det gäller stora mängder fakturor och leverantörer.

Några av dina viktigaste arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

  • Säkerställa att inköpsrutinerna följs
  • Se till att leverantörsdata uppdateras
  • Bidra till att optimera ekonomi- och affärsprocesser inom payables
  • Ha en proaktiv roll i att lösa frågor som rör payables
  • Avstämma leverantörsreskontra
  • Minska betalningsförseningar
  • Effektivisera inom leverantörsskulder
  • Vara en engagerad medarbetare som bidrar till en god arbetsmiljö för hela avdelningen


Önskade kvalifikationer

Vi behöver en självständig och engagerad Payables/Leverantörsfaktura Specialist. Vi önskar att du har följande kvalifikationer:
  • Utbildning inom ekonomi, erfarenhet kan kompensera för utbildning
  • Viss erfarenhet inom ekonomi med fokus på payables/leverantörsfakturor
  • Noggrann och plikttrogen
  • Har goda kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska och förstår skandinaviska språken, då huvudspråket i teamet är engelska


Vi kan erbjuda
  • Intressanta och utmanande arbetsuppgifter
  • Trevlig arbetsmiljö
  • Goda möjligheter till utbildning och utveckling
  • Konkurrenskraftiga villkor samt pensions- och försäkringslösningar


Intresserad?

Skicka in din ansökan till oss så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten, kontakta gärna Katrine Bakke på e-post katrine.bakke@abg.com eller mobil +4795936564.
Vi kommer att påbörja rekryteringsprocessen omgående, så sök redan idag.
Vi ser fram emot att höra från dig!

#driventobethebest

Stockholm

Stockholm County

Sweden

Avis Budget Group

FöretagAvis Budget Group
Visa alla jobb för Avis Budget Group

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Supplier Accountant

Unibail-Rodamco-Westfield

Stockholm17/12 - 16/1
Rekommenderat