Logistics & Pricing Specialist
Om jobbet
Din nya roll Är du en driven och lösningsorienterad person med erfarenhet av aftersales och logistik? Nu söker vi en Parts Logistics & Price Specialist till ett spännande uppdrag i Göteborg. Du kommer att spela en nyckelroll i att utveckla processer och samarbete inom logistik och prissättning. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: - Stötta teamet i frågor rörande logistik och reservdelar - Skapa och hantera processförändringar kopplade till "Voyager next step"-lösningar - Vara kontaktpunkt och driva samarbeten både internt och externt - Ansvara för uppföljning samt prisjusteringar
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Gedigen kunskap inom aftersales och reservdelsprocesser
Projektledningsförmåga och vana vid att driva processförändringar
Utmärkta kommunikationsfärdigheter - du kommer att samarbeta över flera avdelningar och bolag
Förmåga att prioritera effektivt och leverera resultat under tidspress
Erfarenhet från fordonsindustrin är meriterande men inte ett krav
Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad, självgående och lösningsfokuserad. Du har lätt för att samarbeta, är proaktiv i ditt arbetssätt och trivs i en dynamisk och förändringsbenägen miljö. Du är kommunikativ, analytisk och har ett naturligt driv att förbättra arbetssätt och hitta bästa lösning för alla parter.
Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 30 jun 2025 Slut: 31 dec 2025, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Gedigen kunskap inom aftersales och reservdelsprocesser
Projektledningsförmåga och vana vid att driva processförändringar
Utmärkta kommunikationsfärdigheter - du kommer att samarbeta över flera avdelningar och bolag
Förmåga att prioritera effektivt och leverera resultat under tidspress
Erfarenhet från fordonsindustrin är meriterande men inte ett krav
Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad, självgående och lösningsfokuserad. Du har lätt för att samarbeta, är proaktiv i ditt arbetssätt och trivs i en dynamisk och förändringsbenägen miljö. Du är kommunikativ, analytisk och har ett naturligt driv att förbättra arbetssätt och hitta bästa lösning för alla parter.
Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 30 jun 2025 Slut: 31 dec 2025, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
JobBusters Aktiebolag
FöretagJobBusters Aktiebolag
Visa alla jobb för JobBusters Aktiebolag