Auto-mek Europa AB
Administrativ samordnare till bilverkstad
Om jobbet
Vi söker en administrativ samordnare till vår bilverkstad. Rollen innebär samordning av administrativa processer och dagliga rutiner i verksamheten. Du behöver inte ha erfarenhet av mekanik, men ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och god kommunikativ förmåga.Arbetsuppgifter:
- Samordning av arbetsflöden i verkstaden
- Kontakt och kommunikation med försäkringsbolag
- Kundmottagning och löpande kundkontakt
- Bokningar, tidsplanering och koordinering av arbeten
- Planering och samordning av personalens arbetsscheman
- Administrativa uppgifter och ordningshållning i verksamheten
- Kontakt och samarbete med företag i och utanför Sverige, särskilt med aktörer i Mellanöstern
Kvalifikationer:
- Mycket goda kunskaper i arabiska, svenska och engelska
- Erfarenhet av administrativt arbete
- God förmåga att samordna, planera och organisera
- Mycket god kommunikativ förmåga
- God datorvana
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter att utvecklas i rollen.
Arbetstid: Heltid / Deltid (enligt överenskommelse)
Start: Enligt överenskommelse
Auto-mek Europa AB
FöretagAuto-mek Europa AB



