Jobbsafari är en del avschibsted logo

Vårt kontor i Sollentuna söker nu en associate till vårt revisionsteam.

Vårt kontor i Sollentuna söker nu en associate till vårt revisionsteam.

BDO AB · Sollentuna · Ansök senast 30 nov.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson. På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt. BDO:s drivkraft och våra värderingar — vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För tionde gången visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder. Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse? Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna som revisor ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. I tjänsten ingår direktkontakt med kund och stort utrymme för din förmåga att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi satsar på individuell utveckling och lägger stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram. Arbetet innebär stort ansvar samtidigt som du kommer att utvecklas hos oss. Vem söker vi? Vi söker dig som har en avslutad examen med inriktning mot redovisning eller revision och uppfyller Revisorsinspektionens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor. Vi ser gärna att du har lätt för att hantera olika system och gillar att underlätta ditt eget och dina kunders arbete genom digitalisering. För att trivas hos oss behöver du vara relationsdriven, målfokuserad och ha en stark konsultprofil. Det sistnämnda innebär också att du är social, ödmjuk och har intresse av människor. I vår familjära företagskultur lägger vi stor vikt vid social kompetens tillsammans med problemlösning och drivkraft. Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska. Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, sälj och serviceyrken ser vi som mycket meriterande. Vi erbjuder Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Du involveras i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänste­utbud innebär att vi kan hjälpa dem på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Har du en näsa för affärer är vi övertygade om att du når extra högt. Hos BDO värdesätter vi service-och relationsdrivna personer som brinner för att leverera marknadens bästa kundupplevelse i alla lägen. Vi ser gärna att du som medarbetare vågar ta steget att vara kreativ eftersom det är i en innovativ miljö som vi kan skapar förutsättningar både för oss själva men framförallt för våra kunder att växa och nå framgång. Tjänsten tillträds efter överenskommelse och vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Hansson via mailadress sara.hansson@bdo.se Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid – om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill! Välkommen in med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

BDO AB

Placering

Sollentuna

Kontaktperson

Bdo Mälardalen AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons