Jobbsafari är en del avschibsted logo

Teknisk Support / Kundservice / Systemsupport

Bravura · Göteborg · Ansök senast 18 maj

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Vill du arbeta i en social roll där du får utrymme för ditt tekniska intresse? Vi söker efter dig som vill arbeta med teknisk support där ingen dag är den andra lik?
Är du tillgänglig för ett kortare uppdrag? Då har vi uppdraget för dig!


Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst två månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetBravura har fått förtroendet att rekrytera åt ett innovativt och rådgivande IT-leverantörsföretag med kontor runt om i landet. Företaget är en av de främsta applikations- och molnintegratörerna i Sverige och erbjuder kundlösningar som uppfyller högt ställda verksamhetskrav. Företaget har specialiserat sig på att lösa kundens behov av produkter, tekniskt stöd och tjänster inom IT med fokus på molntjänster och molntjänstanalys.

ArbetsuppgifterI rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera företagets användare och butiker runt om i landet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från butikerna, utföra teknisk analys samt ge support. Du är med andra ord den personen som lyssnar in vad användaren har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemet. Till din hjälp har du noggrann dokumentation att utgå ifrån. Ärendena du arbetar med är varierande sett till komplexitet och omfattning. Du supporterar främst över telefon i ärenden rörande kassa- och ekonomisystem. Här arbetar du i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför och lägger stort fokus på att få användarna sedda och uppmärk-sammade.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Tidigare arbetserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller som teknisk support
  • Brett tekniskt intresse inom IT
  • Goda datorkunskaper
  • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
  • Erfarenhet av systemsupport (starkt meriterande)
Vi ser att du som söker är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta ansvar och driva ditt arbete framåt på egenhand. Du är en person som lockas av en social roll och har förmåga att skapa goda relationer där du motiveras av att kunna ge god service. Du är en problemlösare av rang och har förmågan att kunna fördjupa dig i problem. I den här rollen pratar du med många användare dagligen och du har en talang för att få andra personer känna sig sedda och uppmärksammade.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Preliminärt 6:e april
Plats: Göteborg/Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk Support, Kundtjänst, Kundservice, Support, IT, Teknik, Systemsupport, ERP-system, Affärssystem, Helpdesk, Servicedesk, Kundsupport, Göteborg, Mölndal, Konsult, Heltid, Junior

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Göteborg

Dela jobbannonsen

Anmäl annons