Jobbsafari är en del avschibsted logo

Teknisk Support / IT-Support / 1st line / IT-Tekniker / Supporttekniker

Teknisk Support / IT-Support / 1st line / IT-Tekniker / Supporttekniker

Bravura · Landskrona · Ansök senast 6 dec.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Företaget har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Deras vision är stressfri IT där de levererar marknadens senaste teknologi till ett fast pris per användare per månad. De har över 100 medarbetare, 8 egna datacenter, en svensk dygnet runt support och ett stort miljöansvar. Arbetsuppgifter: Som Supporttekniker är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem. Du supporterar och stöttar företagets kunder och användare med felsökning av mjuk- och hårdvara. Det är en stor variation i ärendenas komplexitet vilket gör att du blir utmanad i din roll dagligen. I regel är du användarnas först kontakt med IT-Support och arbetar främst via telefon och fjärrstyrning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: • Ärendehantering med hjälp av Active Directory i att hantera och sätta upp konton med tillhörande rättigheter • Ärenden kopplade till Exchange, Office365, Azure • Självständig felsökning och ansvar för återkoppling till användare • Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Eftergymnasial IT-utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom servicedesk • Goda kunskaper i Windows Server, Office365, Azure och AD • Förståelse inom nätverk och servrar • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi söker en social och prestigelös person med ett stort teamfokus. Du är lösningsorienterad och strukturerad och van vid flera kontaktytor. Rollen innefattar en viss teknisk förståelse med fokus ligger på att leverera god service och kvalitet gentemot kunden. För att trivas ser vi gärna att du är ansvarstagande, flexibel och serviceminded. Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Landskrona Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Supporttekniker, Helpdesk, Servicedesk, Teknisk Support, 1st line, Support, IT, Data, Teknik, Nätverk, Active Directory, AD, Windows, Office365, Malmö, Heltid

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Landskrona

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons