Teknisk kundsupport till Telia Company
Bravura · Kalmar · Ansök senast 25 juli
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Vill du arbeta i en teknisk roll med kundfokus där du bli en del av ett härligt team? Vi söker dig som engagerar dig i ditt arbete och som vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö.
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Kalmar, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
ArbetsuppgifterI rollen som kundsupport arbetar du med Telias större företagskunder där du ansvarar för deras telefoni. Detta innefattar att du tar emot order, orderlägger ärendena och utför enklare eftermarknadskonfigurationer av kundens företagsväxel. Du lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor och tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför. Vidare är du delaktig i förbättringsarbeten och stöttar i andra liknande arbetsuppgifter.
Telia är inne i en transformationsresa av både teknik och arbetssätt för att bli effektivare. I det här arbetet är hela teamet involverat där ni tillsammans delar idéer och synpunkter.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, kund, support, service, IT, nätverk, felsökning, telefoni, växel, lösningar, uppdrag, heltid, Kalmar
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Kalmar, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
ArbetsuppgifterI rollen som kundsupport arbetar du med Telias större företagskunder där du ansvarar för deras telefoni. Detta innefattar att du tar emot order, orderlägger ärendena och utför enklare eftermarknadskonfigurationer av kundens företagsväxel. Du lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor och tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför. Vidare är du delaktig i förbättringsarbeten och stöttar i andra liknande arbetsuppgifter.
Telia är inne i en transformationsresa av både teknik och arbetssätt för att bli effektivare. I det här arbetet är hela teamet involverat där ni tillsammans delar idéer och synpunkter.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Arbetslivserfarenhet av kundsupport och servicearbete, gärna med externa kunder
- Meriterande: Erfarenhet inom telekom eller teknik
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, kund, support, service, IT, nätverk, felsökning, telefoni, växel, lösningar, uppdrag, heltid, Kalmar
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Bravura
Placering
Kalmar