Supply Chain Coordinator inom logistik, Södertälje
Supply Chain Coordinator inom logistik, Södertälje
Randstad · Södertälje · Ansök senast 13 okt.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av logistik och Supply Chain? Har du god förståelse för hantering av leveransprocesser och varuflöden? Vi söker nu en Supply Chain Coordinator för uppdrag i Södertälje.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Rollen som Supply Chain Coordinator innebär att du har det operativa ansvaret för leverans från en eller flera leverantörer och kunder. Du kommer att få befogenhet att fatta beslut för att säkerställa snabb leverans av produkter och leda till kontinuerliga förbättringar av affärsprocesser.
Arbetstider
Start: november
Heltid
Uppdragslängd: 12 månader
Svenska är inte ett krav för rollen
Heltid
Uppdragslängd: 12 månader
Svenska är inte ett krav för rollen
Kvalifikationer
Krav för denna roll är:
Minst två års erfarenhet inom logistik/ supply chain.
God kunskap i Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Meriterande:
Erfarenhet av SAP- system.
Minst två års erfarenhet inom logistik/ supply chain.
God kunskap i Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Meriterande:
Erfarenhet av SAP- system.
Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-10-13. Urval sker löpande så ansök snarast.
För mer information: Lidya Berhane, lidya.berhane@randstad.se
För mer information: Lidya Berhane, lidya.berhane@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Randstad
Placering
Södertälje
Kontaktperson
Randstad AB