Studerande servicedesk-medarbetare till Kappahl!
Academic Work · Göteborg · Ansök senast 17 apr.
Deltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Letar du ett meriterande extrajobb inom IT och support vid sidan om dina studier? Har du det som krävs för att leverera service i världsklass? Om svaret är ja är det dig vi söker! KappAhl söker nu en servicedesk-medarbetare och erbjuder dig möjligheten att få jobba för ett av Nordens ledande modekedjor, så brinner du för mode och IT är detta chansen att få in foten!
Information om uppdraget
Som servicedesk-medarbetare hos KappAhl kommer du att få möjligheten att vid sidan av dina studier hjälpa KappAhls butiker i hela Norden med IT-relaterade problem. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb där du arbetar 1-2 gånger i veckan enligt dina önskemål. Arbetet är förlagt 17-20 under vardagar samt 9-18 under helger, det går således utmärkt att kombinera med studier. För att få en bra grund kommer du att inleda tjänsten med en gedigen introduktion.
KappAhl är ett av Sveriges ledande retailbolag inom klädbranschen. Det är ett företag som har varit med i matchen i över 60 år. KappAhl är ett bolag som har ca 400 butiker runt om i Sverige men också i Norge, Finland och Polen, med hundratusentals besökare i butikerna men också online.
Detta är ett konsultuppdrag, vi på Academic Work erbjuder stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
Som servicedesk-medarbetare kommer du att vara baserad på KappAhls huvudkontor i Mölndal. Teamet kommer att vara riktat mot att supportera KappAhls internpersonal från butikerna när det kommer till IT-relaterade problem från hela Norden via telefon och e-mail.
Du kommer till exempel att:
Vi söker dig som
Övrig information
Information om uppdraget
Som servicedesk-medarbetare hos KappAhl kommer du att få möjligheten att vid sidan av dina studier hjälpa KappAhls butiker i hela Norden med IT-relaterade problem. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb där du arbetar 1-2 gånger i veckan enligt dina önskemål. Arbetet är förlagt 17-20 under vardagar samt 9-18 under helger, det går således utmärkt att kombinera med studier. För att få en bra grund kommer du att inleda tjänsten med en gedigen introduktion.
KappAhl är ett av Sveriges ledande retailbolag inom klädbranschen. Det är ett företag som har varit med i matchen i över 60 år. KappAhl är ett bolag som har ca 400 butiker runt om i Sverige men också i Norge, Finland och Polen, med hundratusentals besökare i butikerna men också online.
Detta är ett konsultuppdrag, vi på Academic Work erbjuder stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
Som servicedesk-medarbetare kommer du att vara baserad på KappAhls huvudkontor i Mölndal. Teamet kommer att vara riktat mot att supportera KappAhls internpersonal från butikerna när det kommer till IT-relaterade problem från hela Norden via telefon och e-mail.
Du kommer till exempel att:
- Supportera butiksmedarbetare via telefon och e-mail
- Registrera inkommande ärenden i Freshworks ärendehanteringssystem
- Generell support av IT relaterade problem
Vi söker dig som
- Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 1,5 år kvar.
- Har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service
- Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift.
- Studerar en IT-relaterad utbildning
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Deltid
- Placering: Mölndal, Göteborg
- Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KappAhls önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Academic Work
Placering
Göteborg