Jobbsafari är en del avschibsted logo

Städledare / Verksamhets-koordinator på finOren i Sverige AB

Städledare / Verksamhets-koordinator på finOren i Sverige AB

finOren Linköping · Linköping · Ansök senast 3 juni

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Vill du vara en nyckelperson i en spännande organisation och bidra till företagets tillväxt och framgång? finOren i Sverige AB, ett mindre företag inom städbranschen, söker nu en engagerad och kompetent Städledare / Verksamhets-koordinator med minst två års erfarenhet inom ledning i städbranschen för vår verksamhet i Linköping. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.


Om finOren i Sverige AB

finOren i Sverige AB är ett mindre företag som erbjuder kvalitativa och hållbara städtjänster. Vår storlek gör att du får chansen att arbeta med omväxlande och varierande arbetsuppgifter, vilket ger dig möjlighet att utvecklas i din roll. Vi värnar om våra anställda och strävar efter att erbjuda en säker och stimulerande arbetsmiljö där alla har möjlighet att utvecklas.


Om tjänsten

Som Städledare / Verksamhets-koordinator har du en övergripande roll i företagets dagliga verksamhet och rapporterar direkt till företagets ägare. Du ansvarar bland annat för att:


- Planera och koordinera personalresurser, arbetsuppgifter och schema.

- Hantera inköp av material och utrustning samt förhandla med leverantörer.

- Ta personalansvar och arbeta med rekrytering, introduktion och utveckling av medarbetare.

- Följa upp och rapportera beläggningsgrad, sjukskrivningstal och personalens kostnader.

- Bidra till företagets strategiska planering och målsättning.

- Övervaka och säkerställa att verksamheten följer gällande lagar, regler och kvalitetsstandarder.

- Samordna arbetsmiljö och säkerhetsaspekter.

- Stödja företagets ägare i verksamhetsutveckling och strategiska beslut.

- Delta i budgeteringsprocessen och uppföljning av budget.


Kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Städledare / Verksamhets-koordinator bör du ha:


- Minst två års erfarenhet inom ledning i städbranschen.

- Erfarenhet av att arbeta i ledande befattningar med personalansvar.

- Goda kommunikationsförmågor och ledarskapskvaliteter.

- Erfarenhet av att arbeta med budget och ekonomisk uppföljning.

- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.


Personliga egenskaper

Vi söker dig som är självständig, ansvarstagande och strategiskt tänkande. Du har god samarbetsförmåga, är flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö samt resultatorienterad och målmedveten.


Vi erbjuder

Som Städledare / Verksamhets-koordinator på finOren i Sverige AB får du:


- En omväxlande och utmanande roll i ett mindre företag där du får möjlighet att påverka och utvecklas.

- Fortbildning och kompetensutveckling inom relevanta områden.

- Möjlighet att påverka och forma företagets strategiska inriktning och målsättning.

- Möjlighet att arbeta med och utveckla ett team av engagerade och kompetenta medarbetare.


Ansök nu

Om du är en erfaren ledare inom städbranschen och brinner för att bidra till företagets framgång och utveckling, är detta en perfekt möjlighet för dig. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss via ams.se och ta chansen att bli en del av vårt team på finOren i Sverige AB.


Vi ser fram emot din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

finOren Linköping

Placering

Linköping

Kontaktperson

Finoren i Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons