Serviceinriktad receptionist till myndighet i Norrköping

Randstad · Norrköping

·

Ansök senast 8 dec.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Arbetsbeskrivning

Är du självgående, serviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga? Har du dessutom tidigare erfarenhet av arbete som receptionist eller liknande? Då kan det vara dig vi söker. 

Vi söker nu en serviceinriktad receptionist till Norrköping. Detta är ett deltidsuppdrag och arbete kommer förekomma vid behov, det är därför inget fast schema. Du kommer bland annat täcka upp under sommarperioden 2021 och 2022, och det kan även förekomma arbete under julen och vid annan frånvaro. 

Som receptionist kommer du bland annat: 
  • Arbeta med myndighetens telefonservice (ta emot och koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser).
  • Ge information och service till besökare och medarbetare
  • Ta emot besökare och bud
  • Vara behjälplig med myndighetens behov av intern service (t.ex. inom bokning, kopiering, registrering m.m.)
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Du ansvarar för att ditt arbete utförs enligt arbetsbeskrivningen. 

Arbetstider

Deltid, vid behov. Du kommer framförallt täcka upp under sommarperioden både år 2021 och 2022, men det kan även förekomma arbete under jul och vid annan frånvaro, tex sjukdom m.m. 
Uppdraget kommer starta 2020-01-01 och pågå till och med 2022-12-31. 

Kvalifikationer

För den här tjänsten söker vi dig som är självgående, strukturerad och serviceinriktad. Du har en god kommunikativ förmåga och kan utföra ditt arbete med varsamhet. 

Du har: 
  • Avslutad gymnasieutbildning. 
  • minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som receptionist eller liknande roll där möte med kund, fysiskt samt via kommunikationskanaler i tal och skrift, är väldigt centralt.
  • Goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift. 
  • Goda kunskaper i MS Office. 
  • Erfarenhet av att använda datoriserad telefonväxel och hänvisningssystem, alternativt vara en van kommunikatör via andra digitala kanaler eller verktyg. 
Vi ser även att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, och har möjlighet att vara flexibel med arbetet. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2020-12-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta Philip Malm, philip.malm@randstad.se

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Randstad

Placering

Norrköping

Kontaktperson

Randstad AB

Vid ansökan:Ange referens 201315279 i din ansökan