Jobbsafari är en del avschibsted logo

Serviceinriktad kontorsadministratör sökes!

Serviceinriktad kontorsadministratör sökes!

Academic Work · Stockholm · Ansök senast 16 okt. (60 dagar kvar)

Heltid

Har du ett intresse för fastighetsbranschen och trivs i en roll där du får agera koordinator, administratör och problemlösare? Perfekt, då kan det vara precis dig vi söker för rollen som kontorsadministratör till Patrizia. Patrizia är just nu på jakt efter sitt nya stjärnskott till teamet som präglas av högt i tak, prestigelöshet och humor. Låter det som vi pratar om dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.

Information om uppdraget

PATRIZIA är en ledande partner för globala tillgångar i fastigheter och infrastruktur. Som ett företag med verksamhet runtom i världen har PATRIZIA erbjudit investeringsmöjligheter i fastighets- och infrastrukturtillgångar för internationella och privata investerare i 37 år. PATRIZIA sysselsätter över närmare 900 yrkesverksamma på 24 platser världen över. PATRIZIA Sweden har funnits i Sverige i ca 15 år. Vi befinner oss i en fortsatt expansion och söker därför en ytterligare nyckelperson till vårt team i form av en administratör. Idag består teamet av en grupp på fyra personer som arbetar med asset management och transaktioner. Som kontorsadministratör kommer du att stötta alla på avdelningen genom att hantera administrationen.

Du erbjuds
  • Möjligheten att få arbeta i ett roligt team för en platt organisation med flexibilitet att arbeta på distans cirka 1 dag i veckan.
  • Frihet att utföra dina arbetsuppgifter självständigt i nära samarbete med VD´n på bolaget.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som kontorsadministratör kommer du att:
  • Arbeta med administrativa uppgifter.
  • Arbeta supporterande och stöttande gentemot dina kollegor i teamet.
  • Boka faktureringar och möten.
  • Arbeta med scanning.
Vi söker dig som
  • Har en eftergymnasial utbildning förslagsvis inom ekonomi eller förvaltning.
  • Har ett intresse för administration och fastighetsbranschen.
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
  • Har god kunskap i Officepaketet.
  • Har B-körkort.
Utöver detta är det meriterande om du har:

* Erfarenhet från fastighetsbranschen sedan tidigare, gärna som mäklarassistent.

Övrig information
  • Start: Början på augusti.
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt.
  • Placering: Vasastan.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Academic Work

Placering

Stockholm

Dela jobbannonsen