Jobbsafari är en del avschibsted logo

Sälj- och utbildningsrådgivare till Gällöfsta Perlan Ledarskap

Sälj- och utbildningsrådgivare till Gällöfsta Perlan Ledarskap

Academic Work · Stockholm · Ansök senast 11 juli

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

I trivsamma lokaler i centrala Sundbyberg sitter Gällöfsta Perlan Ledarskap AB, ett av Sveriges främsta konsult- och utbildningsföretag. Företaget har lång och djup erfarenhet och brinner alltsedan starten 1971 för att utveckla ledarskap på alla nivåer och i alla typer av verksamheter, med människan och mellanmänskliga relationer i fokus. Genom utbildningar och konsulttjänster utvecklar Gällöfsta Perlan chefer, medarbetare, grupper och organisationer i ledarskap och samverkan - i syfte att bli högpresterande, välfungerande och hållbara.



Arbetsuppgifter

Till en början kommer du att få en introduktion anpassad efter din erfarenhetsnivå för att säkerställa att du får en bra start hos Gällöfsta Perlan Ledarskap. Du kommer att få ta del av Gällöfsta Perlans kursutbud och därigenom ges möjlighet till personlig utveckling. Du erbjuds som en del av din introduktion att genomgå deras mest populära kurs i UGL.

  • Hantera inkommande förfrågningar från antingen nya eller befintliga kunder
  • Genomföra behovsanalys och kartläggning av kunders behov
  • Boka och genomföra möten med nyckelpersoner i organisationer med fokus på att diskutera kompetensutveckling och strategier, samt hur Gällöfsta Perlan Ledarskaps kursutbud kan bidra till att driva enskilda individer och organisationer framåt.


Kvalifikationer

Vi söker dig som verkligen vill utvecklas inom försäljning, med eller utan tidigare säljerfarenhet. Hos Gällöfsta Perlan Ledarskap är det viktigt att du är en prestigelös lagspelare som samskapar med både kunder och kollegorna på jobbet. För att lyckas i rollen behöver du ha egenskaper som driv, målfokus och nyfikenhet. Om du har viljan att utvecklas kommer Gällöfsta Perlan Ledarskap att ge dig kunskaper och förutsättningar att lyckas, ett steg i taget!

Vi ser att du har:
  • Minst en avslutad gymnasial utbildning, har du en eftergymnasial utbildning inom relevant område, så som personalvetenskap, ledarskap, beteendevetenskap eller liknande ses detta som en fördel
  • Relevant arbetslivserfarenhet, gärna från en roll där du arbetat relationsskapande inom exempelvis HR eller att du har arbetat som ledare i en organisation
  • Ett gediget intresse för mellanmänskliga relationer och att arbeta med långsiktig och strategisk försäljning och utveckling
  • Är bekväm med att arbeta med telefonen och digitala verktyg som främsta arbetsredskap samt har erfarenhet av detta sedan tidigare
  • Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, då det krävs i den dagliga kommunikationen

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka. De personliga kompetenser vi ser som särskilt viktiga är:

  • Kommunikativ
  • Anpassningsbar
  • Självgående
  • Samarbetsförmåga
Övrig information
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Anställningsform: Tillsvidareanställning
  • Placering: Kontoret är placerat i centrala Sundbyberg. Du förväntas arbeta majoriteten av tiden på kontoret.
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av ansvarig rekryteringskonsult Milly Ellqvist Weidstam (milly.weidstam@academicwork.se)

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Academic Work

Placering

Stockholm

Dela jobbannonsen

Anmäl annons