Retail Development Coordinator Hyundai Sverige

Hyundai Bilar Import AB · Malmö

·

Ansök senast 9 aug. (1 dag kvar)

Hyundai Sverige har i dagsläget 60 st Återförsäljare & 84 st Serviceverkstäder och utvecklingen av vårt ÅF-nätverk är en väldigt viktig del av vår verksamhet. Vi söker nu en Retail Development Coordinator för ett ca 12-månaders föräldravikariat, med start i augusti. Trivs du i en administrerande och koordinerande roll? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rollen i stort Som Retail Development Coordinator är du delaktig och drivande i olika projekt för att utveckla vårt nätverk. Utbildning och kundnöjdhet är två viktiga delar i vårt arbete, och du kommer bland annat vara delaktig i lanseringen av ett helt nytt kundnöjdhetsprogram. Ett annat viktigt område är implementering av Hyundai Global Dealer Space Identity, i form av skyltar och inredning hos våra Återförsäljare och Serviceverkstäder. Du arbetar med underhåll av avtal och standarder och du ansvarar också över insamlingen av nya återförsäljares och serviceverkstäders kontrakt. Vardagen består också av diverse administrativa uppgifter och rapportering till Återförsäljare & Serviceverkstäder och Hyundai Motor Europé. Du kommer att utgå från vårt kontor i Malmö och rapportera direkt till vår svenska Country Manager. Närmsta kollega blir Retail Development Projekt Coordinator som du kommer ha ett nära samarbete med i olika projekt. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter i breda administrativa roller, där du stöttat upp omgivningen i deras dagliga verksamhet. Vilken bransch du har jobbat i spelar mindre roll, det viktiga är att du har erfarenhet av koordinerande och administrativa arbetsuppgifter. Därtill har du goda administrativa färdigheter med kunskaper i Power Point och Excel. Du behärskar också svenska och engelska väl i både tal och i skrift. För att lyckas i rollen som RDC är det en förutsättning att du har ett flexibelt förhållningssätt och trivs i en miljö där du får möjlighet att driva ditt arbete framåt på egen hand. Du är van vid varierande arbetsuppgifter, har förmågan att prioritera och kan även arbeta mot snäva deadlines. Att arbeta strukturerat är en grundprincip för dig vilket återspeglas i hur du organiserar och planerar ditt arbete. Vi tror också att du är en kommunikativ person som brinner för att leverera god service och att vara behjälplig internt. Därtill beskrivs du som en positiv och lösningsorienterad person som snarare ser möjligheter än hinder. Intresserad? Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kommer att tillsättas i augusti så skicka in ditt CV så snart som möjligt. Ansök via länken, vi tar inte emot ansökningar via mail. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Country Manager Bengt Larsson på b.larsson@hyundai.se.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Hyundai Bilar Import AB

Placering

Malmö

Ansök nu