Jobbsafari är en del avschibsted logo

Relationsskapande säljare

Office Management · Linköping · Ansök senast 3 dec.

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill jobba i en inspirerande miljö, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management Linköping dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom IT-Solution.

Om rollen

Vi erbjuder våra kunder tekniska lösningar med fokus på kontorsnära tjänster. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team där du fokuserar på att göra skillnad för både nya och befintliga kunder med hjälp av våra tekniska paketeringar.

Arbetsuppgifter

I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som ansvarig över dina kunder säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och representera ditt affärsområde för att vägleda våra kunder på resan mot framtidens arbetsplats. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:
  • Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
  • Kontakta nya kunder
  • Verka för en hög kundnöjdhet
  • Agera produktspecialist och expert inom våra digitaliseringslösningar gentemot kunder och kollegor
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och extern
  • Hjälpa våra kunder till rätt lösningar i resan mot framtidens arbetsplats
Din profil
  • Du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning
  • Du innehar B-körkort
  • Du utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Har du dessutom erfarenhet från närliggande bransch är det meriterande
Personliga egenskaper

För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens, en positiv grundsyn samt förståelse för helheten. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?
  • Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
  • Möjlighet till tjänstebil
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 201 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Tammerfors och Luleå. www.officemanagement.se

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Linköping

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Tobias Söderberg, Sales Manager på 010-8585258.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Office Management

Placering

Linköping

Dela jobbannonsen

Anmäl annons