Jobbsafari är en del avschibsted logo

Receptionist/ekonomiassistent

Orvelin Group Holding AB Strömstad · Strömstad · Ansök senast 7 mars

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Orvelin Gruppen är ett familjeägt företag som under åren byggt upp många stabila, framgångsrika verksamheter och samarbeten. Vi är omkring 400 anställda och omsätter cirka 1,5 miljarder kronor. Vi är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter. Vi bedriver gränshandel med ett 30-tal butiker inom konfektyr, kosttillskott, tobak och läsk. Bröderna Orvelin har alltid drivits av viljan att fortsätta framåt. Att få saker att växa, att få verksamheter att utvecklas, att ta beslut. Beskrivning Vår receptionist/assistent Hanna har gått vidare till nya utmaningar inom företaget. Därför söker vi en ny kollega till vårt koncernkontor i Strömstad. Som ansvarig i vår reception kommer du vara företagets ansikte utåt och ha många kontaktytor både internt och externt. Du ger förstklassig support till våra besökare på plats och via telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa övriga kollegor. I rollen ingår också administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ha ansvar för vår leverantörsreskontra, hantera utlägg och viss övrig administration. Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Ta emot och möta besökare både på plats och via telefon. Allmänt överseende av konferensrum och reception. Hantera fastighetsrelaterade ärenden, såsom felanmälan och övrig service för hyresgäster. Ansvar för leverantörsreskontran. Inköp av kontorsmaterial. Hantering av inkommande mail och posthantering Skriva protokoll vid kontorsmöte I samråd med respektive chef publicera schema för kontoret. Övrig administration. Kvalifikationer Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och systematisk sätt och brinner för god service. Trivs bäst när arbetsdagen innehåller ett antal olika uppgifter. Du sitter som spindel i nätet så rollen kräver hög integritet, engagemang och god kommunikation såväl med interna som externa kontakter.  Viss ekonomiutbildning eller erfarenhet av leverantörsreskontra är ett krav. Tidigare erfarenhet av receptionsarbete/och eller administration är meriterande. Viktigast för oss är att du tar ansvar, är prestigelös och flexibel. Erfarenhet från digitala verktyg och Microsoft Office paketet är önskvärt. Villkor Tjänsten är ett vikariat heltid under ett år med start enligt överenskommelse. Arbetstider är måndag-fredag 8-17. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Orvelin Group Holding AB Strömstad

Placering

Strömstad

Kontaktperson

Orvelin Group Holding AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons