Jobbsafari är en del avschibsted logo

Receptionist på heltid till GlobalConnect

Receptionist på heltid till GlobalConnect

Ryska Posten Bemanning · Stockholm · Ansök senast 9 okt.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Ryska Posten Bemanning söker för GlobalConnects räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av juni. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN: Ryska Posten Bemanning söker för GlobalConnects räkning en receptionist till deras kontor i Stockholm. GlobalConnect är en av norra Europas ledande leverantör av nätverksinfrastruktur och nätnära tjänster. Med utgångspunkt i deras stabila fibernät utvecklar de produkter och lösningar som kopplar upp och ihop Sverige och Norden med alla världens möjligheter. Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor samt övriga administrativa arbetsuppgifter. I rollen kommer du bland annat att agera ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service i världsklass. Varje dag har du många olika kontakter och för att trivas i rollen behöver du vara social och utåtriktad. I rollen bidrar du till att kontoret upplevs som en inspirerande och trivsam plats för både medarbetare och besökare. Du kommer även att svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du arbetar i team med en annan kollega i receptionen. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 8.00 - 17.00. Start för tjänsten är i början av juni och löper på fram till årets slut, med goda chanser till förlängning. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. ARBETSUPPGIFTERNA: Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar: - Ta emot och välkomna besökare - Se till att kontoret är snyggt och välkomnande - Post- och budhantering - Växel- och mailhantering - Förberedelser inför möten, konferenser samt andra interna event - Kontakt med leverantörer, hyresvärdar och hantverkare - Administrativa uppgifter så som resebokningar, passerkortsbeställningar samt vissa fakturauppgifter VI SÖKER DIG SOM: - Har en bakgrund inom servicebranschen, meriterande är erfarenhet av arbete i reception - Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat - Har goda kunskaper i Officepaketet Som person är du serviceinriktad, flexibel och initiativtagande. Du är proaktivt, har ett öga för vad som behöver göras och arbetar alltid med ett leende på läpparna. Du trivs med att arbeta i team. ÖVRIG INFORMATION: Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Ryska Posten Bemanning

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Rp Rekrytering Bemanning AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons