Jobbsafari är en del avschibsted logo

Receptionist med samordningsfunktion med ett "leende i rösten" sökes till tjänst i Köpenhamn

Nordic Health Group

·

Ansök senast 1 sep. (30 dagar kvar)

Gillar du att få saker att gå upp i en högre enhet? Kan du le i telefonen? Och vill du vara en del av en av de snabbast växande klinikerna i Norden? Nordic Health Group är en snabbt växande internationell aktör och nu söker vi en duktig serviceinriktad och flexibel receptionist, som kan hjälpa till att tillhandahålla bästa möjliga service till våra patienter.

Nordic Health Group är en paraplyorganisation för privata kliniker i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland. Vi jobbar särskilt inom åderbråcksbehandling, där vi är de största i Norden, och inom demensutredning, där vi också är en av Danmarks största enheter. Företagets mål är att ge den bästa behandlingen med de senaste väldokumenterade metoderna för att förbättra livskvaliteten för våra patienter.

I positionen som receptionist kommer du att vara en central person i företaget och arbeta nära med direktionen, patienter, personal och leverantörer. Dina arbetsuppgifter består i främst i att hjälpa med samordning och i allmänhet se till att allt går smidigt i den dagliga driften på klinikerna. Men du kommer också i samband med våra andra receptionister att vara första personen som är i direkt kontakt med våra kunder och samordna och boka vår vårdpersonal. Det är därför också mycket viktigt att du kan se till att våra patienter på samma tid bemöts professionellt och med ett leende i telefonen.

Som receptionist kommer du att använda dig av din starka kommunikationsförmåga för att säkerställa att patienten känner sig bekväm och känner sig säkert informerad inför kommande behandling. Du kommer också att använda din starka översikt för att hålla reda på de många kliniker, scheman och de olika patientcentrerade processerna.

Som företag uppskattar vi medarbetarnas engagemang, en öppen dialog och en bra ton. Vi har en internationell syn och närvaro, varför utvecklingsmöjligheterna är stora och vi prioriterar kompetensutvecklingen hos våra medarbetare.

Vi kan erbjuda:
  • Ett engagerande arbete med ansvar för intern kommunikation och samordning mellan klinikerna, medarbetare, samarbetspartners och leverantörer.
  • Ett spännande och mångsidigt arbete med ansvar for alla inkommande ärenden
  • En miljö där hög medarbetare- och kundnöjdhet är viktig
  • Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av frihet under ansvar och med plats för ett gott skratt
  • Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet
Vi förväntar oss därför att du:
  • Är pålitlig, stabil, lojal och kan ta eget ansvar
  • Är serviceinriktad, leende och tillmötesgående med en god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär till både kollegor och patienter
  • Snabbt kan bekanta dig med nya kompetensområden, system och förvärva kunskap så att du kan ta ansvar på back office-delen av driften av klinikerna
  • Har teknisk förståelse och vilja att hantera kunder via olika elektroniska medier, t.ex. telefon, mail och chatt
  • Kan hålla reda på många saker på en gång och gillar att ha ett brett kontaktnät med alla delar av verksamheten
Det är ett krav att du kan tala och skriva svenska. Dessutom anses det vara en stor fördel om du kan tala norska eller danska. Om du har erfarenhet av kundtjänst, försäljning eller från reception är det dessutom en fördel.

Ditt vardagsliv kommer att vara på vårt huvudkontor, som ligger i Köpenhamn nära Tårnby st. där Öresundståget stannar, och det finns kostnadsfri parkering. Härifrån administreras företaget, vilket är för närvarande 23 kliniker och mer än 75 anställda i Norden varav ca. 30 är specialistläkare.

Arbetstid/varaktighet:
Tillsvidareanställning. Arbetstiden är vardagar från kl. 8 till 16. Vi tillämpar 3 månaders provanställning.

Tillträde
Omgående. Vi stoppar anställningsprocessen när vi hittar rätt kandidat. Du bör därför skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi förväntar att hålla samtal i vecka 33 och 34.

Ansökan
Välkommen med din ansökan innehållande personligt brev och CV till Magnus Lysemose på job@nordichealthgroup.com

Kontaktperson
Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Magnus Lysemose på job@nordichealthgroup.com

Se mer om oss på www.nordichealthgroup.com eller på www.aderbracksklinikerna.se.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Nordic Health Group

Kontaktperson

Magnus Lysemose

job@nordichealthgroup.com