Jobbsafari är en del avschibsted logo

Projektinköpare / junior inköpare

Projektinköpare / junior inköpare

Bravura · Stockholm · Ansök senast 9 nov.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Scanreco har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Scanreco en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Scanreco AB utvecklar och tillverkar avancerade produkter och mjukvara för radiostyrning åt kunder som är några av världens ledande tillverkare av kranar och maskiner. De är ett varmt och mänskligt design- och high-techbolag. På Scanreco värnar de om varandra men är inte nöjda förrän avancerad teknik blir en naturlig förlängning av människan. De har en stark passion för bättre, effektivare och säkrare arbetsmiljö för de miljontals maskinoperatörer som arbetar dag efter dag på byggen, på vägarna, i gruvor, på fartyg världen över. Idag är det omkring 200 personer inom Scanreco och de omsätter drygt 500 MSEK globalt. Arbetsuppgifter: I rollen som projektinköpare ingår du i ett team på 5 personer och du har en bred och varierande roll. Du är bland annat delaktig i utvecklingsprojekt där du representerar inköpsdelen i produktutvecklingen. Du stöttar i teamet som ansvarar för projektinköp genom att exempelvis säkrar upp material, lägger orders och följer upp lager samt kontrollerar ankomst. I rollen stöttar du även i området strategiskt inköp där du exempelvis ser till att rätt leverantörer används. Vidare har du direkt kontakt med leverantörer för att svara på frågor som uppkommer löpande. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Gymnasial utbildning • Tidigare erfarenheter i en administrativ roll • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift • God dator- och systemvana • Kunskap och förståelse inom inköpsprocesser är meriterande För att lyckas i rollen är du drivande, självgående och trivs med att ta eget ansvar. I och med att du arbetar mot flera olika kontaktytor såväl internt som externt bör du även vara både kommunikativ och socialt säker. Vidare är det viktigt att du trivs med förändringsarbete samt att du vågar ta egna initiativ. Slutligen är du som person noggrann och säkerställer att arbetat blir både väl utfört och färdigställt inom deadline. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons