Jobbsafari är en del avschibsted logo

Projektadministatör till Vattenfall!

Academic Work · Göteborg · Ansök senast 15 juli

Heltid

Är du en strukturerad person som är redo för en ny utmaning i karriären? Nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet att hantera många olika administrativa arbetsuppgifter samt agera stöd till dina kollegor, och vill ta steget in hos vår kund i Göteborg. Sök redan idag då tjänsten tillsätts löpande.

Information om uppdraget

Nu söker vi för Vattenfalls räkning en projektadministratör till kontoret i Göteborg. Du kommer att vara delaktig från projektstart till slut där du stöttar både projektledare samt projekt controllers i deras arbete. Du kommer att medverka som administrativt stöd under möten samt även hantera arbetsuppgifter som tillkommer så som fakturering och avtalshantering. Som projektadministratör kommer du att tillhöra ett sammansvetsat team på fyra projektledare samt i nära samarbete med projektcontrollers. Det innebär att du kommer att få en god inblick i företaget och deras arbete.

Du erbjuds
  • Att bli en del av ett av Sveriges största bolag, där du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter
  • En bred och administrativ roll där du kommer binda många kontaktytor inom bolaget
  • En dedikerad konsultchef
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Ansvara för de administrativa arbetsuppgifterna genom hela projektet
  • Upprätthålla administrativa rutiner och skapa struktur gällande dokumenthantering, avtal, fakturor samt leverantörshantering
  • Delta på uppföljningsmöten tillsammans med projektledare samt projekt controller för att analysera projekten
  • Hantera rapportering, fakturor, avtal och allmän projektadministration
  • Avlasta projektledare och beredare med administratvia arbetsuppgifter
  • Kontroll och stöd i faktureringsfrågor
Vi söker dig som
  • Har slutförd gymnasial utbildning, fördelaktigen inom företagsekonomi
  • Har tidigare erfarenhet av att självständigt arbeta med rapportering, fakturering, avstämningar, avtal och projektadministration
  • Har mycket goda erfarenheter att använda dator
  • Har mycket goda erfarenheter av Office 365, rapporteringsverktyg samt ekonomisystem
  • Är obehindrad i svenska och engelska då det används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du:
  • Har tidigare erfarenhet av ärendehanteringssystem
  • Har erfarenhet av arbete inom entrepenadbranschen och erfarenhet av service- och ramavtal samt avtalstolkning
Som person är du:
  • Strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Initiativtagande
  • God samarbetsförmåga
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 07-16
  • Placering: Göteborg
I denna rekryteringsprocess kommer även en säkerhetsprövning att genomföras.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Academic Work

Placering

Göteborg

Dela jobbannonsen