Projekt- och Säljstöd till finska marknaden

BUTIKSKONSULT KUMLA AB · Kumla

·

Ansök senast 10 jan.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Butikskonsult är ett familjeföretag som startade 1983 och är idag en av Sveriges ledande och mest erfarna aktörer inom butiksinredning. Vi planerar, utvecklar och låter tillverka produkter för butiks- och restaurangmiljöer samt offentliga miljöer. Vi skapar koncept och tillhandahåller attraktiva inredningar och funktionella lösningar, allt från shop in shop och specifika avdelningar, till kompletta butiker. Idag arbetar vi med de största varumärkena i branschen såsom ICA, Coop, Edeka, S-Group och Sibylla med flera.

Vi är ett stabilt företag med ett gott rykte i branschen, där miljön präglas av positiv anda, korta beslutsvägar och stort engagemang där både medarbetare och kunder står i fokus. Huvudkontoret finns i Kumla och vi verkar även i Finland, Tyskland och andra delar av Europa. Företaget omsätter idag ca 170 miljoner kronor och har drygt 70 medarbetare.

Vi fortsätter expandera och vill nu förstärka vår verksamhet med dig som är finsktalande, brinner för service och projektadministration och som vill vara med och utveckla Butikskonsult på den finska marknaden.

Varmt välkommen med din ansökan – urval sker löpande!


Arbetsuppgifter

I rollen som Projekt- & Säljstöd hos oss på Butikskonsult arbetar du i team tillsammans med våra säljare, med att skapa säljande butiksmiljöer oftast utifrån färdiga koncept till kunder inom främst dagligvaru- och servicehandeln. Din vardag präglas av service och nära kontakt med kunder, leverantörer, montörer och våra interna avdelningar.

Du är administrativt ansvarig för butiksprojekten, vilket innebär att du operativt driver, planerar och koordinerar fram till färdigt resultat i butik. Du ritar fram underlag och planerar butiker samt bereder offerter och ordrar så att rätt inredning levereras till rätt plats i rätt tid, tillsammans med nödvändiga hantverkare.

Vi utlovar ett arbete med varierande arbetsuppgifter med stort egenansvar och möjlighet till personlig utveckling. Du kommer ingå i ett sammansvetsat gäng som kännetecknas av nytänkande, flexibilitet och långsiktighet och som gillar att utmana. Tjänsten är placerad i Kumla och du rapporterar till chef för avdelningen Projekt- & säljstöd.


Utbildning / Erfarenhet

Vi söker dig som i tal och skrift behärskar både svenska och finska, övriga språk är meriterande.

Vi sätter stort värde på din personliga inställning och ditt engagemang att växa in i rollen framför utbildning och erfarenhet.

För att lyckas ser vi gärna att du har erfarenhet från en försäljningsorganisation och innehar både administrativa och praktiska kvalitéer. En fördel är om du har en utbildning inom produktionsteknik eller möbel- och inredningshantverk, med kunskaper för hur traditionella tekniker tillämpas på morgondagens inredningsdesign. Eller erfarenhet av arbete med inredning, gärna praktiskt som montör eller konstruktionserfarenhet med tonvikt på trä, metall eller plast, liksom erfarenhet av butiksplanering.

Som person är du ansvarstagande, noggrann och gillar att samarbeta. Du är professionell, och lösningsorienterad med ett naturligt kostnadstänk som genomsyras i ditt arbete.

Arbetet innefattar många parallella projekt vilket kräver att du är drivande och strukturerad och samtidigt trivs i ett högt tempo. I projekten har du många kontaktytor, därför sätter vi stort värde på din sympatiska attityd och samarbetsvilja.

Du är trygg med att tala i telefon och är van att arbeta i Officepaketet. Det är meriterande om du har kunskap inom Pyramid Business Studio & SketchUp.

Om du stämmer in på ovanstående profil och vill ingå i ett glatt och engagerat team i ett företag med hög entreprenörsanda – sök redan idag!


Ansökan & kontakt

Tjänsten är placerad i attraktiva lokaler i Kumla och är en heltidsanställning med inledande provanställning i 6 månader.

Sista ansökningsdag är 10 januari 2021.

Vi tar endast emot ansökningar digitalt. Du märker din ansökan med tjänstens namn och skickar CV och personligt brev till rekrytering@butikskonsult.com I samband med din ansökan godkänner du att Butikskonsult får spara dina ansökningshandlingar men att du närsomhelst har möjlighet att återkalla ditt samtycke.

För frågor om tjänsten, kontakta chef Projekt- & Säljstöd Robert Dahm, 019-277 28 30 eller robert.dahm@butikskonsult.com. För övriga personalfrågor kontakta HR-ansvarig Anna-Karin Skoog, 019-689 45 04 eller anna-karin.skoog@butikskonsult.com

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

BUTIKSKONSULT KUMLA AB

Placering

Kumla

Kontaktperson

Butikskonsult Kumla AB

Ansök via mejl

Vid ansökan:Ange referens Projekt- och Säljstöd i din ansökan