Personlig assistent till kvinna i Charlottenberg! Sommarvikariat 80%

Humana AB · Eda

·

Ansök senast 13 juli

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Nu söker vi dig som vill jobba som personlig assistent hos en av våra kunder i Charlottenberg! Kunden har ett varierande hjälpbehov så det är viktigt att du är flexibel och lyhörd för när du behöver hjälpa till och när du bör ta ett steg tillbaka. Vår kund är en äldre kvinna som behöver hjälp med vardagliga sysslor såsom att städa, tvätta, handla och bistå vid hygiensituationer, av- och påklädning samt planering och att komma ihåg vad som ska hända härnäst.   Vi söker:dig som är lyhörd och ansvarstagande, ser vad som behöver göras och ser det som en självklarhet att hjälpa till. Inga förkunskaper inom vården krävs men det är meriterande om du har jobbat som personlig assistent tidigare.  Vi erbjuder:Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre. Varaktighet: Vi söker dig som är intresserad av att jobba som sommarvikarie vecka 28-31 på cirka 80%, det finns även möjlighet att fortsätta som timvikarie.  Arbetstiden är förlagd dag- och nattetid, väntetid ingår. Vardag som helg. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående  Att jobba på Humana  Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.   Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.  Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR  Vad händer nu?   Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Maja Nykvist.  Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Humana AB

Placering

Eda

Kontaktperson

Humana AB