Orderadministratör
Adecco Sweden AB · Halmstad · Ansök senast 26 feb.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Vi söker nu en orderadministratör för en heltidstjänst hos kund i Halmstad. Är du en person som gillar struktur, eget ansvar samt tidigare har arbetat i SAP? Då är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten
Som orderadministratör kommer du främst att arbeta med administrativa uppgifter genom affärssystemet SAP. Det är en mindre grupp av anställda på kontoret som är beläget i Halmstad. Arbetstiderna är vardagar 08.00 – 16.30 och du kommer att arbeta heltid på 100%. Tjänsten är ett uppdrag som är 3-4 månader med chans till förlängning.
I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att hantera serviceordrar i SAP.
- Fakturering.
- Diverse administrativa uppgifter.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med affärssystemet SAP. Vidare ser vi att du är ordningsam och initiativtagande. Du måste kunna ta eget ansvar och arbeta självständigt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Magnus Pohjolainen på 073–6848083 eller magnus.pohjolainen@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Placering
Halmstad
Kontaktperson
Adecco Sweden AB