Jobbsafari är en del avschibsted logo

Orderadministratör till stort elektronikföretag i Kista

Orderadministratör till stort elektronikföretag i Kista

SJR · Stockholm · Ansök senast 17 okt.

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

SJR tillsätter nu 7 stycken Orderadministratörer till vår kund är som är ett stort elektronikföretag och sitter i fina lokaler i Kista.

Uppdraget startar omgående och pågår under 6 månader med stor chans till förlängning.

Om tjänsten

Som Orderadministratör hos vår kund kommer du arbeta brett med varierande uppgifter. Du kommer vara en del av ett stort team som stöttar varandra samt att rollen innefattar ett stort kontaktnät inom övriga företaget.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
  • Orderhantering
  • Prishantering
  • Leveransinformation
  • Forecastarbete
  • Granska orderstatus och kommunicera eventuella brister och åtgärder till berörda parter - internt och kunder
  • Process- och förbättringsåtgärder
  • Planeringsarbete på kort sikt för order och leveranser
Lämplig bakgrund

Vi söker dig som gärna har utbildning inom Supply Chain/Inköp/Logistik eller ekonomi och har ca 1-2 års erfarenhet av en liknande roll. Du är van att arbeta i ERP-system, meriterande är om du har arbetat i SAP och har goda kunskaper i Excel. Du är flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Som person är du prestigelös, driven, professionell, serviceminded och ödmjuk. Du är en problemlösare och vågar möta utmaningar på ett öppet och positivt sätt. Det är självklart för dig att leverera med hög kvalitet och sätta kunden i fokus. Du är duktig på att planera, klarar av att stundvis arbeta i ett högt tempo och fungerar både självständigt såväl som i grupp.

Ansökan

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR


Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Orderadministratör till stort elektronikföretag i Kista

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

SJR

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Eric Brobeck

076 647 16 04

Dela jobbannonsen

Anmäl annons