Order flow & after sales administrator

BAUHAUS Sverige · Nacka

·

Ansök senast 14 feb.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är du en problemlösare med kundfokus som vill vara med att ta del av BAUHAUS Webshops snabba utveckling? Gillar du att vara med att skapa något nytt och jobba på en arbetsplats vars arbetssätt och rutiner kan förändras från ena veckan till den andra? Då tror vi att du har chansen att bli nästa stjärna på BAUHAUS. Vi söker nu hungriga och ödmjuka medarbetare till säsongen 2021. Den vi söker har fokus på kundservice, är målmedveten, ordningsam, klarar av att ha många bollar i luften, vågar ta egna beslut, gillar att utvecklas och utmanas av att vara med att skapa förändringar/förbättringar. I de dagliga rutinerna ingår bland annat reklamationshantering och daglig kontakt med leverantörer, transportbolag och framförallt våra kunder. Vår målsättning är att ha E-handelns bästa kundservice. Därför ska du kunna möta många människor, som alla har en förväntan om att bli hjälpta snabbt, effektivt och vänligt, även när det är mycket att göra. Kvalifikationer: Du har fyllt 18 år och har goda kunskaper i svenska samt behärskar engelska i tal och skrift. Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad som person och alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.  I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. Tillträde sker i mars/april enligt överenskommelse.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

BAUHAUS Sverige

Placering

Nacka

Kontaktperson

Bauhaus & Co KB