Onsite supportmedarbetare sökes för direktrekrytering till kund i Järfälla!
Onsite supportmedarbetare sökes för direktrekrytering till kund i Järfälla!
InfoCare Service AB · Järfälla · Ansök senast 13 feb.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Nu söker Barona för kunds räkning en medarbetare som vill arbeta som onsite supporttekniker till vår kund i Järfälla.
Beskrivning av rollen:
I din roll som supporttekniker hanterar du incidenter, dvs inkomna supportärenden, du sköter rapportering av dessa i det aktuella systemet och du supporterar användare. Du löser sådana ärenden som Service Desk inte kunnat lösa på distans, inklusive hårdvaru- och mjukvarusupport. Du hanterar reservdelar, koordinerar byten och utlåning av hårdvara samt sköter koordinering både externt och internt för att säkerställa att problem löses och slutkunden blir nöjd.
Supporten kan även involvera problem med nätverk, servrar, installationer, användarregistrering, såväl som grundläggande felsökning av skrivarutrustning, mötesrumsutrustning, tunna klienter samt support för handhållna datorenheter och tillhörande programvara (d.v.s. mobiltelefoner, smartphones).
Krav på utbildning och erfarenhet:
Under rekryteringsprocessen kommer det krävas utdrag ur belastningsregistret samt säkerhetsintervjuer med dig som kandidat. Du blir anställd direkt hos vår kund och tillträde är omgående eller efter överenskommelse. Vår kund tillämpar tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, månadslön, friskvårdsbidrag och individuell utvecklingsplan.
Beskrivning av rollen:
I din roll som supporttekniker hanterar du incidenter, dvs inkomna supportärenden, du sköter rapportering av dessa i det aktuella systemet och du supporterar användare. Du löser sådana ärenden som Service Desk inte kunnat lösa på distans, inklusive hårdvaru- och mjukvarusupport. Du hanterar reservdelar, koordinerar byten och utlåning av hårdvara samt sköter koordinering både externt och internt för att säkerställa att problem löses och slutkunden blir nöjd.
Supporten kan även involvera problem med nätverk, servrar, installationer, användarregistrering, såväl som grundläggande felsökning av skrivarutrustning, mötesrumsutrustning, tunna klienter samt support för handhållna datorenheter och tillhörande programvara (d.v.s. mobiltelefoner, smartphones).
Krav på utbildning och erfarenhet:
- Erfarenhet av arbete med IT support, t.ex. i en Service Desk eller onsite
- Erfarenhet av ITIL samt ett ITSM verktyg (SNOW, Remedy, Marvel eller motsvarande)
- Mycket goda kunskaper i svenska, medelgoda kunskaper i engelska
- Svenskt medborgarskap
- B-körkort
Under rekryteringsprocessen kommer det krävas utdrag ur belastningsregistret samt säkerhetsintervjuer med dig som kandidat. Du blir anställd direkt hos vår kund och tillträde är omgående eller efter överenskommelse. Vår kund tillämpar tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, månadslön, friskvårdsbidrag och individuell utvecklingsplan.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Fitzsimons på emma.fitzsimons@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
InfoCare Service AB
Placering
Järfälla
Kontaktperson
Barona Professionals AB