Vi söker framtidens kontorsansvarig!

Pnp Stålhallar AB · Skara

·

Ansök senast 22 okt. (1 dag kvar)

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.


Om din nya arbetsgivare

PNP är ett expansivt företag som erbjuder stålhallar i varierande storlekar till olika behov som t.ex. Padelhallar, Affärshallar, Lager, Industri, Ridhus och Lantbruk. Vi erbjuder smarta och kostnadseffektiva lösningar med korta ledtider och kan erbjuda allt från att resa en hall på färdig platta till totalentreprenader. Sedan juli 2020 ingår vi i Applied Value Group-ägda koncernen Applied Warehouses med ambitionen att bli marknadsledare i Norden inom vår bransch.


Om jobbet

Vi söker nu framtidens kontorsansvarig på vårt huvudkontor i Skara där du hamnar på ett expansivt och händelserikt företag i byggbranschen!

Ett krav är att du har flerårig erfarenhet av motsvarande jobb. Vi kommer därför enbart besvara och hantera ansökningar som motsvarar kravet på att du jobbat som kontorsansvarig tidigare.


Om rollen

Som kontorsansvarig i vår företagsgrupp ansvarar du för vårt kontor, för våra möten och för den allmänna verksamheten i våra lokaler. Du ansvarar för att ta hand om gäster, ansvara för bokningar och inköp relaterat till kontoret samt assistera där det behövs.

Rollen som kontorsansvarig innebär att du måste ha hög stresstålighet och förmåga att själv ta ansvar för din arbetsdag: det händer mycket i vårt företag och du blir en viktig sammanhållande länk.

Ett krav är flerårig erfarenhet av motsvarande jobb.


Dina arbetsuppgifter

  • Ansvara för mottagning av gäster, bokning av möten och hantera konferensrum etc
  • inköp av material till kontoren och våra många arbetsplatser
  • bistå med chaufförshjälp, visning av våra projekt och ta hand om presentationsmaterial
  • assistera våra nyckelpersoner
  • medverka som assistent åt våra säljare
  • se till att kontorets allmänna trivsel är hög och att kontoret är trevligt att besöka
  • hålla ordning på våra många tjänstebilar och övriga fordon
  • vara vår ekonomiavdelning behjälplig med olika ekonomirelaterade sysslor
  • kort sagt: finnas tillhands där det behövs!


Dina kvalifikationer

För att passa i rollen som kontorsansvarig hos oss är du en stresstålig och överblickande person som har haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Ett krav för rollen är goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt B-körkort. Har du även C-körkort är det meriterande. Vi uppskattar om du har kunskaper även i andra språk där polska, engelska och tyska är prioriterade.


Din roll är fri och rörlig. Det ställer höga krav på din förmåga att planera din arbetsdag och att snabbt hugga i där det behövs. Rollen som kontorsansvarig är alltså att vara en "allt i allo" med hög genomförandegrad och ett stort intresse för andra människor.


Ansökan


Ett krav är att du har flerårig erfarenhet av motsvarande jobb. Vi kommer därför enbart besvara ansökningar som motsvarar kravet på att du jobbat som kontorsansvarig eller liknande tidigare.


Urval och intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi välkomnar därför din ansökan redan idag.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på jobb@pnpab.se - skriv "kontorsansvarig" i ämnesraden.


Vår ambition är att besvara samtliga ansökningar men ber om överseende givet stort intresse för våra många lediga tjänster #jobbjustnu

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Pnp Stålhallar AB

Placering

Skara

Kontaktperson

PNP Stålhallar AB

Ansök via mejl

Vid ansökan:Ange referens Kontorsansvarig i din ansökan