Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Xzakt Kundrelation
Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Xzakt Kundrelation
Bravura · Gävle · Ansök senast 19 jan.
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Talar du Norska och tycker om att arbeta med kundservice? Nu finns möjligheten att tillhöra ett team som ger högkvalitativ support till kunder i Norden!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Xzakt har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Xzakt en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetXzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.
ArbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och mail från främst privatkunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar och rådgivning. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
Du ingår i ett befintligt team där ni supporterar på Norska. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.
Formella krav
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Gävle eller Skellefteå, enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, support, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, kundtjänst, heltid, norska
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Xzakt har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Xzakt en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetXzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.
ArbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och mail från främst privatkunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar och rådgivning. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
Du ingår i ett befintligt team där ni supporterar på Norska. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.
Formella krav
- Du har känsla för god kundservice
- Du talar och skriver obehindrat Norska
- Du talar och skriver obehindrat på Engelska
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Gävle eller Skellefteå, enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, support, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, kundtjänst, heltid, norska
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Bravura
Placering
Gävle