Norsktalande Kundsupport / Kundtjänst till Norsk Postkodelotteri
Norsktalande Kundsupport / Kundtjänst till Norsk Postkodelotteri
Bravura · Stockholm · Ansök senast 2 apr.
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Har du tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete och brinner för att leverera förstklassigt bemötande? Talar du dessutom flytande norska? Vi söker nu en serviceinriktad person som trivs i en varierad roll med fokus på kundbemötande och kommunikation till Norsk Postkodelotteri.
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Norsk Postkodelotteri har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Norsk Postkodelotteri en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetPostkodlotterikonceptet ägs av Novamedia B.V. Det första Postkodlotteriet startade i Nederländerna 1989. I dag finns det systerlotterier i Storbritannien, Sverige, Tyskland och Norge där lottköpare vinner tillsammans med sina grannar. De fem lotterierna har mer än tio miljoner prenumeranter. Lotteriernas överskott fördelas varje år till ideella organisationer. Sedan starten 1989 har det blivit över tio miljarder Euro, vilket gör Novamedia till världens andra största privata givare till välgörenhet. Under hösten 2018 startade Postkodlotteriet i Norge. Teamet som arbetar med Norsk Postkodelotteri är idag fem personer och arbetar från Svenska Postkodslotteriets huvudkontor vid Klarabergsviadukten.
ArbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från lotteriets både befintliga och potentiella kunder. Du besvarar frågor kopplat till vinster, hemsidan, fakturor och andra ärenden gällande aktiviteter som är aktuella för lotteriet. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor där ni tillsammans ansvarar för att leverera en förstklassig service till Norsk Postkodelotteris kunder.
Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget på sikt.
Formella krav
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, kundservicemedarbetare, customer care, support, handläggare, service, sälj, merförsäljning, telefon, Stockholm, heltid, norsk, norska
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Norsk Postkodelotteri har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Norsk Postkodelotteri en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetPostkodlotterikonceptet ägs av Novamedia B.V. Det första Postkodlotteriet startade i Nederländerna 1989. I dag finns det systerlotterier i Storbritannien, Sverige, Tyskland och Norge där lottköpare vinner tillsammans med sina grannar. De fem lotterierna har mer än tio miljoner prenumeranter. Lotteriernas överskott fördelas varje år till ideella organisationer. Sedan starten 1989 har det blivit över tio miljarder Euro, vilket gör Novamedia till världens andra största privata givare till välgörenhet. Under hösten 2018 startade Postkodlotteriet i Norge. Teamet som arbetar med Norsk Postkodelotteri är idag fem personer och arbetar från Svenska Postkodslotteriets huvudkontor vid Klarabergsviadukten.
ArbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från lotteriets både befintliga och potentiella kunder. Du besvarar frågor kopplat till vinster, hemsidan, fakturor och andra ärenden gällande aktiviteter som är aktuella för lotteriet. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor där ni tillsammans ansvarar för att leverera en förstklassig service till Norsk Postkodelotteris kunder.
Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget på sikt.
Formella krav
- Avslutad gymnasieutbildning
- Arbetslivserfarenhet från service eller merförsäljning
- Du talar och skriver obehindrat på norska och förstår svenska
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, kundservicemedarbetare, customer care, support, handläggare, service, sälj, merförsäljning, telefon, Stockholm, heltid, norsk, norska
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Bravura
Placering
Stockholm