Jobbsafari är en del avschibsted logo

Norsktalande innesäljare / Account Manager / Distriktssäljare till Quadient

Bravura · Stockholm · Ansök senast 14 dec. (59 dagar kvar)

Heltid

Vill du utvecklas inom försäljning i en innovativ bransch? Motiveras du av högt uppsatta mål, utmaningar och av att bygga nätverk och relationer? Quadient erbjuder dig en roll som innesäljare där du får möjlighet att jobba mot den norska marknaden med stor potential.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Quadient.

Om företagetQuadient är drivkraften bakom världens mest meningsfulla kundupplevelser. De hjälper organisationer att leverera exceptionella upplevelser genom att fokusera på fyra nyckellösningar: postlösningar, automatisering av affärsprocesser, hantering av kundupplevelser och paketautomatlösningar. Quadient förenklar kopplingen mellan människor och vad som har betydelse. Quadient stöder hundratusentals kunder världen över i deras strävan att skapa relevant, personlig anslutning och utmärkta kundupplevelser.
Quadient har idag ca 5000 anställda globalt med huvudkontor i Frankrike. I norden består företaget av 120 anställda varav Quadient Sverige består av 42 anställda inom försäljning, service och övriga supportfunktioner. Huvudkontoret ligger i Solna, men det finns även två mindre kontor i Malmö och Göteborg.

ArbetsuppgifterSom innesäljare tillhör du Quadients nordiska säljteam som består av sju personer. Som innesäljare ansvarar du för hela säljprocessen mot den norska marknaden; du prospekterar, kontaktar främst nya kunder men även till viss del befintligt köpande kunder, gör behovsanalyser, skickar offerter och följer upp med dina kunder genom säljprocessen. Du arbetar med produkter från Quadients Office segment, vilket innebär ett fokus på frankeringsmaskiner till företag och organisationer på den norska marknaden.

Du blir tilldelat ett distrikt på den norska marknaden där du ansvarar för att bygga upp förvalta och utveckla. Vidare arbetar du med att arbeta aktivt med service- och finansieringslösningar kopplat till frankerings- och kuverteringsmaskiner. I rollen har du ett tätt samarbete med övriga innesäljare i teamet samt kundsupport, produktspecialister, marknadsavdelningen samt BackOffice.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Någon form av säljerfarenhet alt. kundsupport med inkluderad försäljning. Vi tror att du är i början av din karriär och vill utvecklas inom B2B-försäljning.
  • Starkt meriterande med tidigare erfarenhet från callcenter
  • Behärskar norska och engelska i tal och skrift obehindrat
För att lyckas i denna roll är du kommunikativ och räds inte av nya utmaningar. Som person är du är proaktiv, resultatfokuserad och sätter upp höga mål för dig själv samt bidrar starkt till teams gemensamma mål. Du är driven, ihärdig och har en stark tävlingsinstinkt. Du har en god social förmåga och tar egna initiativ till att utöka ditt nätverk av potentiella och befintliga kunder samt är trovärdig och ärlig i din framtoning. Du har arbetsmoral och ser ett värde i att jobba för en stark laganda inom ditt nordiska team.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Stockholm