Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kvalificerad samordnare till Kullegårdens äldreboende

Kvalificerad samordnare till Kullegårdens äldreboende

Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen · Partille · Ansök senast 13 feb.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Kullegårdens äldreboende ligger i ett villakvarter i Sävedalen. Här finns 58 lägenheter och drygt 50 medarbetare som bemannar hela dygnet. Vår målsättning är att de boende ska kunna påverka sin vardag så att tillvaron blir den bästa och att bemötandet från personalen är fyllt av respekt, empati och lyhördhet. ARBETSUPPGIFTER Vår kompetenta och omtyckta kvalificerade samordnare går nu vidare till nya uppdrag och vi söker därför hennes ersättare. Som kvalificerad samordnare inom äldreomsorgen och som medarbetare i Partille kommun är du viktig, för våra invånare och för vår framtid. I samarbete med dina kollegor får du möjlighet att påverka framtidens äldreomsorg. Du kommer att vara en nyckelperson i vår verksamhet där administrativa och operativa arbetsuppgifter ingår. I nära samarbete med enhetschefer kommer du att arbeta med personaladministrativa uppgifter såsom schemaplanering, bemanning, rekrytering, introduktion, administration och kontakt med anhöriga och olika professioner runt brukaren. Du kommer även att delta i det ekonomiska arbetet där du tar fram underlag i budget- och prognosarbetet, attesterar fakturor och samordnar beställningar och inköp. Verksamhetens mål och uppdrag kommer att prägla ditt arbete där du, tillsammans med enhetschefer ansvarar för att arbetet förs så kostnads- och resurseffektivt som möjligt. I Team Kullegården utgör du en betydelsefull funktion tillsammans med omvårdnadspersonalen, omsorgshandledare, aktiverare och enhetschefer. Rekryteringen avser en tillsvidaretjänst på heltid, flextid tillämpas. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis administration, personal, ekonomi eller annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har minst två års erfarenhet från liknande uppdrag, och har tidigare arbetat inom vård- och omsorg. För att lyckas i rollen tar du ansvar och kan själv strukturera ditt arbete på ett självständigt sätt. Arbetet ställer krav på att du har en god förmåga att arbeta tillsammans med andra. Som kvalificerad samordnare har du många interna och externa kontakter, vilket ställer höga krav på att du kan uttrycka dig väl, både i tal och i skrift. Vi söker dig som har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och som har förmågan att se möjligheter i förändring. I Partille värdesätter vi ditt engagemang och din delaktighet. Med utgångspunkt i värdeorden allas lika värde, professionalitet och framåtanda utvecklar vi kommunen med fokus på våra invånare. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad i människors vardag på riktigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Låter detta intressant? Välkommen till Partille Kommun! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi arbetar med löpande urval, intervjuer kan komma att ske innan sista ansökningsdag.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Placering

Partille

Kontaktperson

Partille kommun

Dela jobbannonsen

Anmäl annons