Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdraget Ellos Group!

Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdraget Ellos Group!

Releasy · Borås · Ansök senast 18 nov.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och vill nu få möjlighet att bredda dina erfarenheter? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig! I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma medarbetare till spännande uppdrag på Ellos Group med bolagen Ellos, Jotex, Stayhard och Homeroom! Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande. Dina arbetsuppgifter • Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier. • • • I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov. • • • Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”. Hos oss får du möjlighet att utvecklas! Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling. Arbetstider Vardagar 07:30-21:00 Lörd 09:00-17:00 Sönd 09:00-21:00 Röda dagar 09:00-17:00 Lön och anställningsgrad Fast månadslön med kollektivavtal. Anställningsgrad 100%, med provanställning på 6 månader. Ansökan och tillsättningsdatum Vi söker dig som vill bli grym på kundservice och vi ger dig utbildningen och fortsatt stöd för att bli det. Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-11-18. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se eller Rekryterare Erika Ohlsén på erika.ohlsen@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte. #Jobbjustnu Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Releasy

Placering

Borås

Kontaktperson

Releasy Customer Management AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons