Kundservicemedarbetare till Barona
Kundservicemedarbetare till Barona
Barona Contact Center AB · Falun · Ansök senast 2 dec.
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad och engagerad kundservicemedarbetare till vårt uppdrag för Svensk Adressändring.
Som kundservicemedarbetare på Svensk Adressändring erbjuder du kunderna service genom både inkommande och utgående samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. Rollen omfattar även försäljning.
Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!
Vi söker dig som
Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Arbetsomfattning: cirka 30-40 h per vecka men kan komma att variera. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-19.
Arbetsperiod: 7 dec och 4 månader framåt, men chans till förlängning.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl, linn.stahl@barona.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Som kundservicemedarbetare på Svensk Adressändring erbjuder du kunderna service genom både inkommande och utgående samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. Rollen omfattar även försäljning.
Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning
- Har en god kommunikativ förmåga
- Är en lagspelare och ser lösningar på problem som uppstår
- Har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
- Har en säljande personlighet och kan bistå kunderna att göra bästa möjliga val
- Har god datorvana
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Arbetsomfattning: cirka 30-40 h per vecka men kan komma att variera. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-19.
Arbetsperiod: 7 dec och 4 månader framåt, men chans till förlängning.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl, linn.stahl@barona.se.
Varmt välkommen med din ansökan!