Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kundservicemedarbetare / teknisk support till Telia Company

Kundservicemedarbetare / teknisk support till Telia Company

Bravura · Härnösand · Ansök senast 31 jan.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget: Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap. Arbetsuppgifter: Som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser över kunds fakturor samt tjänsteutbud. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasieutbildning • Teknisk förståelse och känsla för service • Erfarenhet inom kundservice, ekonomi eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information: Start: 3 februari 2021 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, Sundsvall, helpdesk, faktura

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Härnösand

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons