Koordinator sökes till ledande bolag inom telekom
Koordinator sökes till ledande bolag inom telekom
Academic Work · Stockholm · Ansök senast 3 dec.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Vår kund, som är ett ledande bolag inom telekom, söker nu en Facility Coordinator som kan stötta de i 6 månader, med chans till förlängning. Har du några års erfarenhet av Facility Service - se hit!
Information om uppdraget
Att arbeta hos vår kund innebär att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö. Du kommer att bidra till en kultur där lagarbete och öppenhet leder vägen framåt. Deras medarbetare är avgörande för företagets framgång och du kommer alltid att se och känna vilken inverkan ditt arbete inom organisationen och hos kunderna. Som Facility Coordinator ansvarar du för allt som rör faciliteterna på vår kunds samtliga 25 lokalkontor utanför Stockholm. Du agerar som spindeln i nätet mellan den lokala personalen, hyresvärdar och övriga leverantörer, säkerhetsavdelningen och HR.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team men även arbeta självständigt en hel del! Dina dagar kommer att se olika ut och du kommer bland annat att:
Ansvara för lokala hyres- och leverantörsavtal inklusive kontakt med hyresvärdar
Koordinera operativa aktiviteter med kontorsansvariga, leverantörer och övriga intressenter.
Supportera de kontorsansvariga kring facilityrelaterade tjänster.
Ansvara för fakturahantering och budgetuppföljning.
Koordinera arbetsmiljöarbete inklusive SBA, arbetsmiljöronderingar och rapportering till AMK.
Supportera säkerhetsavdelningen och vidarerapportera säkerhetsavvikelser.
Det kommer även att ingå projektrelaterade arbetsuppgifter där du kommer att:
Agera projektsupport vid tex kontorsflyttar och renoveringsprojekt.
Driva och koordinera övriga interna projekt som involverar lokalkontoren.
Vi söker dig som
Har erfarenhet från ett serviceyrke och arbetat minst 3-5 år inom Facility Services eller liknande.
Har erfarenhet av projektarbete och tidigare haft någon form av samordnande roll.
Har god datorvana och behärskar Microsoft Outlook, Word, PowerPoint och Excel.
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Utbildning inom Facility Management är meriterande
Som person är du
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Information om uppdraget
Att arbeta hos vår kund innebär att arbeta i en kreativ, mångsidig och flexibel arbetsmiljö. Du kommer att bidra till en kultur där lagarbete och öppenhet leder vägen framåt. Deras medarbetare är avgörande för företagets framgång och du kommer alltid att se och känna vilken inverkan ditt arbete inom organisationen och hos kunderna. Som Facility Coordinator ansvarar du för allt som rör faciliteterna på vår kunds samtliga 25 lokalkontor utanför Stockholm. Du agerar som spindeln i nätet mellan den lokala personalen, hyresvärdar och övriga leverantörer, säkerhetsavdelningen och HR.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team men även arbeta självständigt en hel del! Dina dagar kommer att se olika ut och du kommer bland annat att:
Ansvara för lokala hyres- och leverantörsavtal inklusive kontakt med hyresvärdar
Koordinera operativa aktiviteter med kontorsansvariga, leverantörer och övriga intressenter.
Supportera de kontorsansvariga kring facilityrelaterade tjänster.
Ansvara för fakturahantering och budgetuppföljning.
Koordinera arbetsmiljöarbete inklusive SBA, arbetsmiljöronderingar och rapportering till AMK.
Supportera säkerhetsavdelningen och vidarerapportera säkerhetsavvikelser.
Det kommer även att ingå projektrelaterade arbetsuppgifter där du kommer att:
Agera projektsupport vid tex kontorsflyttar och renoveringsprojekt.
Driva och koordinera övriga interna projekt som involverar lokalkontoren.
Vi söker dig som
Har erfarenhet från ett serviceyrke och arbetat minst 3-5 år inom Facility Services eller liknande.
Har erfarenhet av projektarbete och tidigare haft någon form av samordnande roll.
Har god datorvana och behärskar Microsoft Outlook, Word, PowerPoint och Excel.
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Utbildning inom Facility Management är meriterande
Som person är du
- Har god kommunikativ förmåga
- Strukturerad
- Orädd
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Academic Work
Placering
Stockholm