Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kontorskoordinator/Handyman

Office Management bemanning och rekrytering · Stockholm · Ansök senast 13 nov.

Deltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är du en person med härlig energi då kanske denna tjänsten passar dig? Du kommer att vara kontorsansvarig men samtidigt fylla ”handyman” funktionen på kontoret. Den som fyller denna funktion kan komma att få ökat ansvar och fler arbetsuppgifter över tid och på så sätt spela en viktigare roll i företaget. Vi söker dig som är serviceinriktad, som tar initiativ, är proaktiv och ansvarsfull. Vi ser även att du är lösningsorienterad och händig samt att du behärska engelska och svenska obehindrat. Arbetsuppgifter: - Post hantering. Främst fakturor, avtal, reseräkningar samt brev till anställda - Arkivering av fakturor och reseräkningar - Paket hantering (inkommande/utgående). Försändelser skapas genom TNT - Hantering av passerkort, garagekort och bilnycklar. - Beställning av kontorsmaterial. - Kontakt med leverantörer, främst dem som erbjuder kontorsrelaterade produkter. - Diverse arbetsuppgifter gällande kontoret, exempelvis påfyllning av kaffe samt rengöring av kaffemaskin Om tjänsten: Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund. Kundens kontor är beläget i Solna. Övrigt: Start: Omgående Omfattning: Deltid Arbetstid: Kontorstider

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Office Management bemanning och rekrytering

Placering

Stockholm

Kontaktperson

MYBW Office Management AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons