Jobbsafari är en del avschibsted logo

Kontorsansvarig receptionist till attraktiv kund i Hovås!

KFX HR-partner · Göteborg

·

Ansök senast 16 maj (9 dagar kvar)

Om tjänsten

Ser du dig själv som en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service i världsklass? Trivs du med att arbeta i en professionell, ansvarsfull roll på kontor där du får sätta guldkant på andras vardag? Är du tillgänglig för uppdrag med omgående start? Sök tjänsten redan idag. Upplärning påbörjas omgående.

Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 08-17 och pågår minst tom sista juni, med goda chanser till förlängning för rätt person.

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Som kontorsansvarig receptionist är du kundens ansiktet utåt och ansvarar för att välkomna besökare samt säkerställa att de möts av service i världsklass. Du verkar för att skapa ambassadörskap mot kunder genom personligt bemötande, positiv energi och med attityden att problem är till för att lösas. Vidare planerar och genomför du självständigt aktiviteter för att skapa delaktighet och engagemang på platsen. Du har kontakt med leverantörer, förhandlar avtal och ser till att kunders onboarding och offboarding sköts korrekt.

Du kommer ha ett stort operativt ansvar för hela kontoret och dess drift. Du har löpande kontakt med leverantörer och samarbetspartner för att säkerställa kvalitet, utförande och nöjda kunder. Genom din kommunikativa förmåga säkerställer du att nya och befintliga kunder känner sig trygga och väl bemötta.

Kvalifikationer

I denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, professionalitet och förmåga att ge riktigt bra service. Vidare ser vi att du är trygg i dig själv, självgående och vågar ta egna beslut och initiativ.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa på arbetsplatsen och vara en KFX-representant.

Vi tror att du tidigare arbetat i en roll som receptionist eller kontorsansvarig och är redo för en ny utmaning omgående. För att passa roller behöver du kunna uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Övrigt

Lön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

KFX HR-partner

Placering

Göteborg

Kontaktperson

Paula Jansson

031-711 98 00