Junior Supporttekniker / Klientansvarig / 3rd Line Support
Junior Supporttekniker / Klientansvarig / 3rd Line Support
Bravura · Karlstad · Ansök senast 24 dec.
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Är du en person som är i början av din karriär och brinner för support, service och IT? Här erbjuds du stora karriärmöjligheter och utveckling!
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företagetFöretaget är ledande inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. Mer information om företaget ges vid kontakt.
I rollen som supporttekniker kan du jobba antingen i Örebro eller Karlstad. Vidare tillhör du ett team om nio personer och en avdelning om totalt 23 kollegor.
ArbetsuppgifterI rollen som supporttekniker tillhör du ett team som primärt förvaltar telefoni genom att underhålla och utveckla miljöer. Du arbetar mot olika typer av kunder, allt från mindre privata bolag med få anställda till stora kommuner. De vardagliga arbetsuppgifterna innefattar bland annat incidenthantering, konfigurering, planerade underhåll och deltagande i olika projekt. I regel är du inte i direktkontakt med kund då den dialogen tas av 1st och 2nd line-supporten. Däremot deltar du i kundmöten vid behov i egenskap av teknisk expert. I rollen arbetar du främst remote och samarbetar med dina kollegor via Microsoft Teams där du har möjlighet att få svar på tekniska frågor. Vidare arbetar du främst i MobileIron, Workspace One och Microsoft Intune.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro eller Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, junior, klientansvarig, 3rd line support, IT, karlstad, örebro, heltid
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företagetFöretaget är ledande inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. Mer information om företaget ges vid kontakt.
I rollen som supporttekniker kan du jobba antingen i Örebro eller Karlstad. Vidare tillhör du ett team om nio personer och en avdelning om totalt 23 kollegor.
ArbetsuppgifterI rollen som supporttekniker tillhör du ett team som primärt förvaltar telefoni genom att underhålla och utveckla miljöer. Du arbetar mot olika typer av kunder, allt från mindre privata bolag med få anställda till stora kommuner. De vardagliga arbetsuppgifterna innefattar bland annat incidenthantering, konfigurering, planerade underhåll och deltagande i olika projekt. I regel är du inte i direktkontakt med kund då den dialogen tas av 1st och 2nd line-supporten. Däremot deltar du i kundmöten vid behov i egenskap av teknisk expert. I rollen arbetar du främst remote och samarbetar med dina kollegor via Microsoft Teams där du har möjlighet att få svar på tekniska frågor. Vidare arbetar du främst i MobileIron, Workspace One och Microsoft Intune.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Gymnasial utbildning
- Minst ett års teknisk erfarenhet, gärna från servicedesk/1st eller 2nd line/nätverkssupport
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro eller Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, junior, klientansvarig, 3rd line support, IT, karlstad, örebro, heltid
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Bravura
Placering
Karlstad