Jobbsafari är en del avschibsted logo

IT-support

Konfidentiell · Malmö · Ansök senast 23 feb.

Heltid · Visstidsanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Om tjänsten

I rollen som IT-supportmedarbetare kommer du tillhöra en supportavdelning där din främsta uppgift är att hjälpa företagets användare med tekniska problem. Tillsammans har ni ett brett ansvar där ni svarar på samtliga inkommande ärenden. Ärendena du hanterar är av olika svårighetsgrad och karaktär. Mer konkret kommer du att ta emot, hantera och lösa ärenden som bland annat berör:
  • Felsökning av nätverk, servrar, applikationer
  • Installationer och uppdatering av programvara
  • Licenser
  • Active Directory
  • Office 365
Om dig

För att vara framgångsrik i rollen som IT-support har du minst 1-2 års erfarenhet av att arbeta med 1st line support eller motsvarande. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift och har såklart även ett stort intresse för IT.

Du är serviceminded ut i fingerspetsarna och gör alltid ditt yttersta för att möta kundens behov. Du tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter och ansvarar över att genomföra dessa på bästa sätt. Din främsta motivationsfaktor är när du löser problem som gynnar alla inblandade parter och dessutom kan du på ett pedagogiskt sätt förklara lösningen för de människor du är i kontakt med.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Malmö

Omfattning: Heltid

Lön: Enligt överenskommelse

Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: 1st line support, 2nd line support helpdesk, IT-support, Kundtjänst, Incident Manager, Active Directory, ITIL, Citrix, Office 365

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Konfidentiell

Placering

Malmö

Dela jobbannonsen

Anmäl annons