Inköpskoordinator

Dreamwork Scandinavia · Ängelholm

·

Ansök senast 13 dec.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Kort om tjänsten

Älskar du administration, ordning och reda och har blick för detaljer? Då har vi jobbet för dig.
Vi söker en inköpskoordinator till vår kund i Ängelholms trakten. Konsultuppdraget startar efter nyår och för rätt person finns stora möjligheter att gå över i en anställning hos kunden.

SÖKORD: inköp, koordinator, digitalisering, arkivering

Mer om tjänsten

Du, tillsammans med en kollega, kommer att ansvara för kundens digitala arkiv.
  • här ska du ska lägga upp alla avtal och bilagor
  • korrekturläsa och granska allt material innan det publiceras
  • svara på frågor från organisationen om specifika avtal, leverantörer och priser
  • hantera konkurser
  • hantera säkerheten kring originalhandlingar
Din profil

Vi söker dig som vet vad administration innebär, som vet att det är mycket samma hela tiden, nästan samma uppgifter som ska in i ett system, men du älskar det. Vi tänker att du har några års erfarenhet av just de arbetsuppgifterna och att du gärna har god insyn i hela inköpsprocessen.
Du är självklart ordningsam, noggrann och detaljfokuserad och kan svara och supportera organisationen med diverse frågor och tankar. Det är meriterande om du arbetat i Share Point men troligen har du erfarenhet av att hantera många olika affärssystem. Du behöver kunna både svenska och engelska i tal och skrift, då du supporterar de Nordiska länderna.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Dreamwork Scandinavia

Placering

Ängelholm

Kontaktperson

Anna Karlsson

042-176605