Finsktalande / kundservice / Service Desk / 1st line support
Finsktalande / kundservice / Service Desk / 1st line support
Bravura · Jönköping · Ansök senast 5 mars
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Talar du finska och har intresse för teknik och mobiler? Har du dessutom kunskap kring mjukvara och hårdvara för mobiler och vill jobba med detta i en högteknologisk atmosfär? Vi söker nu en servicedriven tekniker till Telias kundserviceteam!
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Telia.
Om företagetTelia Sverige AB, är en av Sveriges största teleoperatörer. Telia säljer anslutningar inom fast telefoni, datakommunikation, Internet, digital-tv, Ip-telefoni och mobiltelefoni till privatpersoner, företag och organisationer. Telia Sverige ingår i koncernen Telia Company. Huvudkontoret ligger i Solna i Mall of Scandinavia i fräscha och moderna lokaler.
ArbetsuppgifterSom servicedesk- analytiker på Telia arbetar du med löpande support för Telias kunder på den finska marknaden. Du tar emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från både företags- och privatkunder med mjukvaru- och hårdvaruproblematik angående IoT-lösningar och SIM-kort kopplat till mobilitet.
Som servicedesk- analytiker arbetar du med att balansera kreativ och teknisk problemlösning, kundservice och interna samarbeten för att se till att kunden får den hjälp de behöver för att komma åt och kunna använda den mjukvara de behöver hjälp med. I denna roll arbetar du nära dina kollegor I 2nd line support-funktioner för att hitta de bästa lösningarna och ge den bästa servicen till Telias kunder. Du arbetar självständigt i din roll som finsktalande kundservicemedarbetare, men har stöd i ditt närmaste team om ca 15 personer och totalt ca 35 personer i övriga funktioner.
Formella krav
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Placering i Växjö, med möjlighet till arbete i Jönköping eller Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Telia.
Om företagetTelia Sverige AB, är en av Sveriges största teleoperatörer. Telia säljer anslutningar inom fast telefoni, datakommunikation, Internet, digital-tv, Ip-telefoni och mobiltelefoni till privatpersoner, företag och organisationer. Telia Sverige ingår i koncernen Telia Company. Huvudkontoret ligger i Solna i Mall of Scandinavia i fräscha och moderna lokaler.
ArbetsuppgifterSom servicedesk- analytiker på Telia arbetar du med löpande support för Telias kunder på den finska marknaden. Du tar emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från både företags- och privatkunder med mjukvaru- och hårdvaruproblematik angående IoT-lösningar och SIM-kort kopplat till mobilitet.
Som servicedesk- analytiker arbetar du med att balansera kreativ och teknisk problemlösning, kundservice och interna samarbeten för att se till att kunden får den hjälp de behöver för att komma åt och kunna använda den mjukvara de behöver hjälp med. I denna roll arbetar du nära dina kollegor I 2nd line support-funktioner för att hitta de bästa lösningarna och ge den bästa servicen till Telias kunder. Du arbetar självständigt i din roll som finsktalande kundservicemedarbetare, men har stöd i ditt närmaste team om ca 15 personer och totalt ca 35 personer i övriga funktioner.
Formella krav
- Slutförd gymnasial utbildning, gärna inom IT&/teknik
- 1-2 års Erfarenhet av service, gärna inom IT/teknisk support
- Tekniskt intresse
- Flytande i tal och skrift i finska samt även svenska och/eller engelska
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Placering i Växjö, med möjlighet till arbete i Jönköping eller Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Bravura
Placering
Jönköping