Jobbsafari är en del avschibsted logo

Executive Assistent till uppdrag i Göteborg

Executive Assistent till uppdrag i Göteborg

Adecco Sweden AB · Göteborg · Ansök senast 15 juni

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Har du tidigare arbetat som chefsassistent, administrativ assistent, koordinator eller liknande? Vi på Adecco söker nu drivna och noggranna Executive Assistants till framtida uppdrag hos vår kund i Göteborg. Genom att arbeta som konsult hos oss får du snabbt konkurrenskraftiga erfarenheter samtidigt som du får möjlighet till kontinuerlig utveckling inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du fortsätta att bygga upp ditt professionella nätverk av värdefulla kontakter.

Om tjänsten
Som Chefsassistent/ Administrativ assistent supporterar du vanligtvis en eller flera chefer med diverse administrativa och koordinerande uppgifter. Du kommer bland annat att arbeta mycket med mail- och kalenderhantering, resebokningar och koordinering kring detta. Du kommer också att arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial och agenda samt protokollföring etc. Du kommer också att koordinera såväl interna som externa resor, event och besök samt vara behjälplig i annat administrativt arbete. Som chefsassistent kommer du att få varierade arbetsdagar med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att ha många internationella kontaktytor och kan även komma att få ansvara för egna projekt på avdelningen.

I din roll som Chefsassistent / Administrativ assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Mail- och kalenderhantering
  • Förbereda möten, agenda och protokoll
  • Förbereda presentationsmaterial
  • Planera och koordinera diverse event, besök och konferenser
  • Övrigt administrativt arbete
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till vår kund.

Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, effektiv och kommunikativ med hög integritet. Du behöver också vara strukturerad, organiserad och professionell, ha en god planeringsförmåga samt ett proaktivt arbetssätt. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin eller i ett globalt bolag överlag är också meriterande. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar både svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system.

Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra människor, är detta din rätta arbetsplats!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jemima Hammarström via Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Chefsassistent Executive Assistant Manager Assistant Administrativ Assistent Management Coordinator

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Adecco Sweden AB

Placering

Göteborg

Dela jobbannonsen

Anmäl annons