Jobbsafari är en del avschibsted logo

Er du rå på kundeservice og ønsker å hjelpe reisende? Falck søker deg!

Er du rå på kundeservice og ønsker å hjelpe reisende? Falck søker deg!

StudentConsulting · · Ansök senast 14 mars

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Er du interessert i en spennende, hektisk og variert arbeidshverdag hvor du hver dag utgjør en forskjell for andre mennesker? Liker du å snakke med folk på telefonen, hjelpe og organisere?

Information om uppdraget:

Falck Global Assistance hjelper reisende i hele verden, på vegne av reiseforsikringsselskaper og virksomheter. Våre primære oppgaver er reiseassistanse, medisinsk assistanse og skadebehandling.

Falck Global Assistance er et datterselskap i Falck konsernet som tilbyr reise- og medisinsk assistanse til forsikringstakere og ansatte i virksomheter som reiser eller bor i utlandet. Våre tjenester blir i dag brukt av mange selskaper i diverse industrier som ønsker å beskytte sine reisende og ansatte under utenlandsopphold. Falck Global Assistance jobber kontinuerlig med å sikre at våre kunder er i trygge hender 24 timer i døgnet året rundt.

Hos Falck ønsker vi å skape en arbeidsplass med motiverte medarbeidere som trives på arbeidsplassen og hvor arbeidsoppgavene gir en stor grad av tilfredshet. I tillegg er det viktig at våre medarbeidere forstår at kunden alltid skal være i fokus og at hver enkelt medarbeider videreformidler komplekse budskap på en empatisk måte.


Falck tilbyr:
* Spennende og lærerik arbeidshverdag
* God lunsjordning og mulighet for parkering
* Helseforsikring
* Engasjerte og hyggelige medarbeidere som motiverer hverandre
* Arbeidssted med direkte nærhet til kollektivtransport
* Fast stilling med gode muligheter for personlig utvikling
* På sikt kan det bli muligheter for en hybrid løsning med hjemmekontor
* Rabatt på treningsabonnement hos Sats



Arbeidsoppgaver i stillingen:
Arbeidet på alarmsentralen består i å hjelpe kunder over hele verden, døgnet rundt. Arbeidsoppgavene vil variere fra å hjelpe en backpacker som er forsinket til flyet sitt i Mexico, til å bistå hvis uhellet er ute på familiens årlige ferietur. Dette er bare eksempler, variasjonen og kompleksiteten i sakene vi håndterer er stor. Din primære rolle vil være å hjelpe kunder over telefon som trenger hjelp i utlandet. Du vil bruke dine kommunikasjons ferdigheter og ha nær kontakt med våre kunder, leger, sykehus og flyselskaper over hele verden. Du får bruk for din dømmekraft og dine prioriteringsevner hver dag på jobb. Du vil være den som har ansvar for å koordinere alle elementene i saken og sikre at den har riktig fremdrift, og blir løst på beste måte. Som assistansekoordinator vil du være den første som er i kontakt med kunden. Du vil være den som skaper trygghet og hjelper når kundens behov er størst. Vi forventer derfor at du er proaktiv, tillitsfull og empatisk, og at du klarer å få kundene våre til å føle seg i trygge hender via telefonen.


Vi søker både kandidater som ønsker å jobbe heltid og deltid. Presiser gjerne i søknadsbrevet hvilken stilling du søker på.

For heltidere vil arbeidstid i stillingen være både dag, kveld, natt og helg. Det er derfor viktig at du er fleksibel med tanke på arbeidstid, og at du er tilgjengelig i høysesonger som da primært vil være i ferier og helligdager. For deltidere vil arbeidstid i stillingen primært være dagtid, kveld og helg. I ferier og høysesonger vil det være økt behov og dermed også mulighet for å jobbe mer. Oppstart i stillingen vil være 1.mars, men vi vil også vurdere søkere som kan starte på en senere dato. Arbeidssted vil være på Tåsen i Oslo, med direkte nærhet til kollektivtransport.

Detta söker vi:

Vi ser etter deg som:
* Har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Dersom du i tillegg kan andre språk som f.eks. spansk, fransk eller italiensk er dette et pluss.
* Er god til å kommunisere og evner å formidle komplekse budskap på en empatisk måte.
* Kan jobbe strukturert og er i stand til å prioritere oppgavene sine, også når det er travelt på telefonen.
* Trives i et hektisk miljø og kan ha mange baller i luften om gangen.
* Er beslutningsdyktig og handlekraftig, og du sørger for at saker følges opp.
* Er ansvarsbevisst og kan jobbe selvstendig, samtidig som du trives med å jobbe i team.
* Jobber effektivt og er fleksibel.
* Er klar for å jobbe dag-, kveld-, natt- og helgevakter.
* Er vant med å jobbe på PC og i ulike IT-systemer, og du har også god teknisk forståelse.


Ønskede kvalifikasjoner:
* Det er en fordel om du har høyere utdanning på bachelornivå, gjerne med fagområder innen juss, kommunikasjon, forsikring, administrasjon, reiseliv, internasjonale emner, helse m.fl.
* Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning.
* Erfaring fra forsikring/reiseforsikring, helsevesen, reiseliv eller kundeservice
* Erfaring fra sammenlignbare organisasjoner
* Personlig egnethet vektlegges i stor grad


Vi ser etter deg som trives med å jobbe i turnus, liker å håndtere både komplekse og enkle problemstillinger, og som klarer å prioritere oppgaver når det er travelt. Er dette deg? Søk i dag!

Sökord: Administrasjon, Kundeservice, Kundebehandler, Koordinator, Reiseliv

Sökord: Administrasjon, Kundeservice, Kundebehandler, Koordinator, Reiseliv

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

StudentConsulting

Dela jobbannonsen

Anmäl annons